דקטלון מתרחבת: תפתח חנות שנייה בישראל במרכז ביג קריות

החנות, שתשתרע על שטח של כ-3,000 מ"ר, תצטרף לחנות הראשונה שנפתחה לפני כשנה בראשון-לציון, המשתרעת על שטח של כ-3,100 מ"ר ונחשבת לחנות הספורט הגדולה ביותר בישראל • במסגרת ההיערכות להתרחבות פעילותה בישראל מגייסת דקטלון כ-100 עובדים

דקטלון, ענקית הספורט הצרפתית שעשתה עלייה לישראל בקיץ שעבר, תפתח בקרוב את החנות השנייה שלה בארץ במרכז ביג קריות שבחיפה. החנות, שתשתרע על שטח של כ-3,000 מ"ר, תצטרף לחנות הראשונה שנפתחה לפני כשנה בראשון-לציון, המשתרעת על שטח של כ-3,100 מ"ר ונחשבת לחנות הספורט הגדולה ביותר בישראל. במסגרת ההיערכות להתרחבות פעילותה בישראל מגייסת דקטלון כ-100 עובדים.

החברה שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד עבור מחסן לוגיסטי שידאג וירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון-לציון ושל החנות העתידה להיפתח בחיפה. מהחברה נמסר כי "פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה". זאת, על רקע המחסור החמור במלאי שנרשם בשנה שעברה, כשהחנות הראשונה נפתחה, והמדפים התרוקנו בתוך פחות מיממה. 

דקטלון פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017 והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת. החברה, שנוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת, מונה כיום כ-1,388 סניפים ב-42 מדינות ומעסיקה כ-85 אלף עובדים ברחבי העולם.