דן ירושלמי מונה למנהל מכירות ואסטרטגיה בצ'ק פוינט

וגם: חברת אמיליה פיתוח מבקשת לשדרג את שכרה של ענבל פלר, בתו של בעל השליטה

עודד פלר  / צילום: יוסי כהן
עודד פלר / צילום: יוסי כהן

אחרי שעזב את לאומי: דן ירושלמי מונה למנהל מכירות ואסטרטגיה בצ'ק פוינט 

צ'ק פוינט ממשיכה לעשות סדר במערך המכירות שלה, וממנה את דן ירושלמי, לשעבר ראש החטיבה הטכנולוגית בבנק לאומי, לתפקיד המנהל הגלובלי של המכירות והאסטרטגיה בחברה.

צ'ק פוינט, שנוסדה ומנוהלת על-ידי גיל שויד, מספקת פתרונות לאבטחת סייבר ונסחרת בנאסד"ק בשווי של 17.7 מיליארד דולר. החברה נתקלה ברבעונים הקודמים בקשיים בתחום המכירות בארה"ב, שפגעו בתוצאותיה והובילו גם לירידה במחיר המניה. צ'ק פוינט ביצעה שם שינויים והשקיעה במערך המכירות, וברבעון השני של השנה שתוצאותיו פורסמו בשבוע שעבר, ציין שויד שהחברה מזהה אינדיקטורים חיוביים במכירות בארה"ב. "יש לנו עוד עבודה, ובהחלט המפתח הוא בביצועי ארגון המכירות. יש לנו טכנולוגיה פנטסטית, והלקוחות מבינים את זה", אמר שויד עם פרסום הדוחות.

ירושלמי - כאמור לשעבר בכיר בבנק לאומי, וקודם לכן באמדוקס - הצטרף לצ'ק פוינט כבר לפני כחודשיים ואתמול (ב') דווח על הגדרת תפקידו. ברקע לעזיבתו את לאומי עמדה מערכת יחסים עכורה עם ועד העובדים של הבנק. ירושלמי הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידו החדש הוא ינהל תחומי תפעול, הנדסה, ערוצי מכירות ויוזמות אסטרטגיות בתחום הטכנולוגי. כל הארגונים בצ'ק פוינט שדיווחו קודם לפייר-פול אלרד, ידווחו כעת לירושלמי. אלרד יעזוב את החברה אחרי כשנתיים. במכתב ששלח לעובדים, שויד הודה לאלרד על תרומתו והודה גם לאנשי מערך המכירות על שיפור הביצועים.

צ'ק פוינט רשמה במחצית הראשונה של 2018 הכנסות של 920 מיליון דולר, עלייה של 2.9% ביחס לתקופה המקבילה ב-2017, והרווח הנקי שלה על בסיס Non-GAAP (בניכוי הוצאות חשבונאיות שונות) עלה ב-3.5% ל-428 מיליון דולר.

דן ירושלמי / צילום: צ'ק פוינט
 דן ירושלמי / צילום: צ'ק פוינט

אמיליה פיתוח מבקשת לשדרג את שכרה של ענבל פלר, בתו של בעל השליטה

חברת ההחזקות אמיליה פיתוח תבקש בסוף החודש מבעלי מניותיה לאשר שידרוג של 18% בשכרה החודשי של ענבר פלר, בתו של בעל השליטה ומנכ"ל החברה עודד פלר, שיתקרב כעת ל-30 אלף שקל וזאת במסגרת תפקידה כמנהלת הפיתוח העסקי של חברת אמיליה קוסמטיקס (לשעבר קרליין).

פלר ג'וניור מכהנת בתפקידה משנת 2014, ועד כה נהנתה משכר חודשי של 25 אלף שקל, נוסף להטבות אחרות ובהן רכב והחזר הוצאות. קודם למינויה היא כיהנה כמנהלת פיתוח עסקי של חברה בת זרה של אמיליה קוסמטיקס.

במסגרת תפקידה באמיליה קוסמטיקס, הפועלת בתחום ייצור מוצרי טיפוח אישי, אחראית פלר בין היתר על "פיתוח סדרות מוצרים ממותגות, אחריות וטיפול בערוצי הפצה חדשים, פיתוח מוצרים מיוחדים, ויצירת אינטגרציה בתחומי הפיתוח והשיווק בהם פעילה אמיליה קוסמטיקס".

עוד יתבקשו בעלי המניות לאשר מחדש את מינויים של הדירקטורים של החברה, ובהם יוכבד (יוכי) פלר, בת זוגו של עודד פלר.

אמיליה פיתוח עלתה לכותרות בתחילת החודש כשסיכמה על רכישת השליטה בחברת הלוגיסטיקה הימית אוברסיז קומרס (Overseas Commerce) מידיה של קרן פימי שבראשות ישי דוידי, תמורת כ-92 מיליון שקל.

לפני כשנה השלים בעל השליטה באמיליה, עודד פלר, עסקת מיזוג בין אמיליה פיתוח לבין קבוצת כימוביל הפרטית שלו, במסגרתה רכשה אמיליה מידי פלר, בדרך של מיזוג, את הבעלות המלאה על כימוביל, העוסקת באספקת שירותים, חומרי גלם וכימיקלים לענפי התעשייה.

קודם למיזוג חילקה אמיליה את פעילתה לשלושה תחומים עיקריים - שמלבד מוצרי הטיפוח כללה תחום הולכת זורמים וסניטציה ותחום השקעות אחרות.

מתחילת השנה איבדה מניית אמיליה פיתוח כ-20% מערכה והיא משקפת כעת לחברה שווי של כ-660 מיליון שקל.

עודד פלר  / צילום: יוסי כהן
 עודד פלר / צילום: יוסי כהן