אלוט דיווחה על צמצום ההפסד הנקי, והמניה זינקה כ-8%

ברבעון השני רשמה חברת הטכנולוגיה הכנסות של 23 מיליון דולר וההפסד הנקי הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, לעומת 4 מיליון דולר ברבעון המקביל

מנכ"ל אלוט, ארז ענתבי / צילום: איל יצהר
מנכ"ל אלוט, ארז ענתבי / צילום: איל יצהר

דוחות חברת הטכנולוגיה אלוט  , שפורסמו אתמול (ג'), הצביעו על צמצום ההפסד הנקי. בתגובה זינקה המניה ב-7.7% בנאסד"ק, למחיר המשקף לחברה שווי של 193 מיליון דולר.

אלוט, בניהולו של ארז ענתבי, מספקת פתרונות אבטחה עבור מפעילות תקשורת. בעבר עיקר הפעילות שלה היה בייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת. ברבעון השני החברה רשמה הכנסות של 23 מיליון דולר, צמיחה של 18% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. ההפסד הנקי הרבעוני הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, לעומת 4 מיליון דולר ברבעון המקביל. גם על בסיס Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים, החברה עדיין אינה רווחית ברבעון - אך ההפסד הנקי הצטמצם ב-46.1% ל-1.2 מיליון דולר שהם 4 סנטים למניה, תוצאה טובה יותר מתחזיות האנליסטים.

במחצית הראשונה של השנה, אלוט הציגה הפסד נקי Non-GAAP של 3.6 מיליון דולר, ירידה של 39% מההפסד בתקופה המקבילה ב-2017, כאשר ההכנסות בתקופה זו גדלו ב-17.9% והסתכמו ב-44.7 מיליון דולר.

במהלך הרבעון החברה ייצרה 2.2 מיליון דולר מפעילות שוטפת, לעומת תזרים שלילי ברבעון הקודם ובהשוואה לתזרים חיובי בסך 867 אלף דולר ברבעון המקביל. בסוף הרבעון היו לאלוט כ-106 מיליון דולר בקופה - כלומר קרוב ל-55% משווי החברה.

אלוט אשררה את התחזית השנתית וממשיכה לצפות להכנסות של 91-95 מיליון דולר. לדברי החברה המגמות הנוכחיות מצביעות על נטייה לרף העליון של התחזית. בכך תסתיים 2018 עם צמיחה של 11%-16% בהכנסות לעומת 2017, שהייתה שנה שלישית ברציפות של ירידה בהכנסות החברה.

"אני מאוד מרוצה מהתקדמות החברה כפי שהיא באה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני, ומעידה על רבעון נוסף של צמיחה וצמצום ההפסד", מסר הנשיא והמנכ"ל ענתבי. הוא הוסיף כי, "אנו משקיעים משאבים גם באיתור ואימוץ הזדמנויות לצמיחה בשווקי הקצה שלנו וצופים כי השקעות אלו ימשיכו לתרום לגידול החברה".