סגור לשיפוצים: מלון דן קיסריה ייפתח באפריל 2019 בלוק חדש

המלון ייסגר לתקופה של כ-7 חודשים, כאשר במסגרת השיפוץ כל 116 החדרים של המלון יחודשו מהמסד, לצד חידוש כל השטחים הציבוריים של המלון – הלובי, חדר האוכל, אולמות, ספא, מועדון הילדים וחדר הכושר

מלון דן קיסריה לפני השיפוץ / צילום: סיון פרג'
מלון דן קיסריה לפני השיפוץ / צילום: סיון פרג'

שיפוצים בקיסריה: מלון דן קיסריה הוותיק נסגר לטובת שיפוץ נרחב. המלון ייסגר לתקופה של כ-7 חודשים וצפוי להיפתח מחדש לקראת אפריל 2019. במסגרת השיפוץ כל 116 החדרים של המלון יחודשו מהמסד, לצד חידוש כל השטחים הציבוריים של המלון - הלובי, חדר האוכל, אולמות, ספא, מועדון הילדים וחדר הכושר.

מלון הנופש והגולף בקיסריה, שהוקם על-ידי הברון אדמונד דה רוטשילד, נרכש ב-1971 על-ידי משפחת פדרמן, בעלי מלונות דן. אחרי שעבר בשעתו שיפוץ שארך כשנה, נפתח המלון מחדש תחת השם "דן קיסריה". ב-1989 נסגר המלון לשיפוצים בעקבות שריפה שפרצה באגפו הדרומי, ולאחר מספר חודשים דן קיסריה נפתח מחדש לקראת פסח 1990. למעשה, מאז המלון לא שופץ באופן מסיבי.

המלון מדורג בדרגה של 5 כוכבים ומשתרע על שטח של 60 דונם. לנוכח הפריחה של מלונות יוקרה, כמו גם של מלונות בוטיק בישראל, דן קיסריה לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור, למרות הייחודיות שלו.

ולא רק בקיסריה: ביולי 2017 סיים אייקון אחר של הרשת, דן אכדיה, שיפוץ מעמיק בעלות של כ-40 מיליון שקל. גם מלון דן אילת נמצא בהליך של שיפוץ מקיף בהשקעה כולל של כ-45 מיליון שקל.