מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

לאחר 12 שנים בגיתם, איש הקריאייטיב דני יעקובוביץ חוצה את הקווים ועובר למשרד הפרסום ראובני-פרידן. יעקובוביץ הוא אחד מאנשי הקריאייטיב הוותיקים של "הדור הצעיר". בגיתם הוא עשה מספר תפקידים, מתוכם 8 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב. בשלב הראשון הוא חלק את התפקיד עם איש הקריאייטיב שני גרשי, וב-5 השנים האחרונות מאז פרישתו של גרשי הוא מנהל קריאייטיב יחיד.

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא על-ידי אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב. יעקובוביץ מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לצד איתי גרונר.

המעבר של יעקובוביץ לגיתם לא צפוי לגרור עימו שינויים בגיתם. כבר לפני מספר חודשים צורפו למשרד אנשי הקריאייטיב ערן ניר ושרון רפאל, והם צפויים להוביל את הקריאייטיב במשרד בתפקידי סמנכ"ל לצד עידו קריב, שהיה מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA ומנהל בחודשים האחרונים כפרילנסר את הקריאייטיב של תקציב שופרסל.

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, מסר בתגובה: "העבודות הפרסומיות של יעקובוביץ יחד עם ניסיונו אופיו ויכולותיו הניהוליות שמות אותו בטופ של מנהלי הקריאייטיב בישראל. יעקובוביץ יחד עם גרונר והסמנכ"לים וולף וגוטמן זו נבחרת מנהלי הקריאייטיב הכי טובה בעולם ובין הטובות בארץ".