דרגון טייל זינקה ב-14% בסידני בעקבות הזמנות מדומינו'ס פיצה

החברה הישראלית, המספקת אופטימיזציה של ניהול משלוחים למסעדות מזון מהיר, נסחרת כיום בבורסה האוסטרלית בשווי של 24 מיליון דולר אוסטרלי (כ-61 מיליון שקל) • ההזמנות בהיקף של 1.2 מיליון דולר משמעותיות ביותר לחברה, שהכנסותיה במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו ב-310 אלף דולר

אודי שמאי, מייסד חברת דרגון טייל / צילום: איל יצהר
אודי שמאי, מייסד חברת דרגון טייל / צילום: איל יצהר

החברה הישראלית דרגון טייל סיסטמס, שנסחרת בבורסה האוסטרלית, הודיעה היום על הזמנות משמעותיות עבורה מדומינו'ס פיצה באוסטרליה. בתגובה זינקה המניה ב-13.6%.

דרגון טייל מספקת פתרון תוכנה, שמאפשר למסעדות מזון מהיר אופטימיזציה של ניהול המשלוחים. החברה דיווחה על הזמנות בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר, שהתקבלו כחלק מההסכם הקיים בין החברה לבין דומינו'ס פיצה, להתקנת מצלמות של דרגון טייל בסניפי דומינו'ס. ההסכם נחתם בסוף 2017.

המצלמות שעליהן מדובר כוללות טכנולוגיה של בינה מלאכותית, שלפי החברה, מאפשרת בדיקה מיידית של האיכות של כל פיצה שנאפית בסניף - מעין "עין אלקטרונית", שנמצאת למעלה ומצלמת את הפיצה, לצורך זיהוי סוג הפיצה, התוספת והטמפרטורה. כך, הלקוח מקבל עדכון מלא על הכנת הפיצה שהזמין בזמן אמת.

הזמנות בהיקף של 1.2 מיליון דולר הן משמעותיות ביותר לחברה, שכן במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו הכנסותיה ב-310 אלף דולר. מדובר בצמיחה של כ-260% ביחס להכנסות במחצית הראשונה של 2017. הדוחות הכספיים של דרגון טייל פורסמו לפני כמה ימים, והחברה ציינה אז כי היא מצפה להמשך צמיחה בהמשך השנה.

בסוף המחצית הראשונה של 2018 היו בקופת דרגון טייל 2.7 מיליון דולר (כ-3.6 מיליון דולר אוסטרלי). זאת, לאחר שהחברה ביצעה שני גיוסי הון באוסטרליה: ההנפקה הראשונית שלה בוצעה בדצמבר 2016 ובה היא גייסה 6 מיליון דולר אוסטרלי, ובאוקטובר 2017 היא ביצעה הנפקה משנית, שבה גייסה 8.8 מיליון דולר אוסטרלי.

גם לאחר הזינוק במניה היום, מחיר המניה נמוך ביחס לשתי ההנפקות שבוצעו. בסיום המסחר היום ננעלה המניה במחיר של 12.5 סנט אוסטרלי, שמשקף לדרגון טייל שווי שוק של כ-24 מיליון דולר אוסטרלי (כ-61 מיליון שקל), בעוד שההנפקה הראשונה הייתה לפי מחיר של 20 סנט למניה, וההנפקה השנייה לפי מחיר של 22 סנט למניה.

דרגון טייל נוסדה על-ידי יהודה (אודי) שמאי, שהקים וניהל בישראל את דומינו'ס פיצה והוא כיום זכיין רשת פיצה האט. שמאי הוא דירקטור בחברה, ומנכ"ל דרגון טייל הוא עידו לבנון. עם לקוחות החברה נמנים פיצה האט בישראל, קנדה וקפריסין; KFC באסיה וקפריסין; CARA מקנדה ודומינו'ס.