רות' קפיטל מעלה יעד למניית אטיוניטי שזינקה ב-170% השנה

בבנק ההשקעות מעלים את מחיר היעד למניית אטיוניטי ב-5 דולרים ל-25 דולר - גבוה ב-32.8% ממחירה בנאסד"ק • העלאת היעד מגיעה בעקבות יום משקיעים שערכה חברת התוכנה בשבוע שעבר • לדברי האנליסט ריצ'רד באלדרי, החברה הצביעה על קצב גובר של זכייה בעסקאות גדולות, ולאור הצמיחה בהכנסות במחצית הראשונה, הביטחון שלו גובר ביכולתה להציג צמיחה בת-קיימא

שמעון אלון, מנכ"ל אטיוניטי / צילום:איל יצהר
שמעון אלון, מנכ"ל אטיוניטי / צילום:איל יצהר

גם לאחר עלייה של כ-170% במחיר מניית אטיוניטי  מתחילת השנה, יש מקום לעליות נוספות - כך מעריכים בבנק ההשקעות Roth Capital (רות' קפיטל). האנליסט ריצ'רד באלדרי מ-Roth העלה אתמול (ד') את מחיר היעד למניית אטיוניטי ב-5 דולר, ל-25 דולר - גבוה ב-32.8% ממחיר המניה בנאסד"ק. המלצתו נותרה ללא שינוי, "קנייה".

זוהי העלאת מחיר יעד שנייה של האנליסט בחודשיים האחרונים, לאחר שבחודש יולי העלה את המחיר מ-13 דולר ל-20 דולר. שווי השוק של אטיוניטי הוא 397 מיליון דולר.

אטיוניטי, המנוהלת על-ידי שמעון אלון, היא חברת תוכנה, שמספקת פתרונות שמאפשרים ללקוחות לאסוף את כל המידע הקיים בארגון מכל המקורות השונים בו, ולהכין אותו לביצוע אנליטיקה.

העלאת מחיר היעד של Roth מגיעה בעקבות יום משקיעים שערכה החברה בשבוע שעבר. לדברי האנליסט, ביום המשקיעים הצביעה החברה על קצב גובר של זכייה בעסקאות גדולות, ולאור הצמיחה בהכנסות במחצית הראשונה (39% לעומת התקופה המקבילה ב-2017), הביטחון שלו גובר ביכולתה של אטיוניטי להציג צמיחה בת-קיימא.

"למרות ההתחזקות במחיר המניה מתחילת 2018, מניית אטיוניטי עדיין נסחרת במכפיל של 4.8 בלבד על קצב ההכנסות השנתי שלה, לעומת מכפיל של 7.8 בחברות אחרות מתחום ה-SaaS", כותב באלדרי. "על רקע ההאצה בצמיחת ההכנסות, ובשל העובדה שביצועי החברה היו 'חלקים' לאורך השנה האחרונה, אנחנו מאמינים שהדיסקאונט במכפיל אינו מוצדק".

באלדרי גם מתייחס ספציפית לשני מנהלים שהצטרפו לאחרונה לחברה - נשיא החברה מארק לוגאן, שהצטרף בסוף 2017 ומתמקד בשיפור מאמצי המכירות, וסטיבן פוסטר שגויס לאחרונה לתפקיד סגן נשיא למכירות בארה"ב, לאחר שקודם לכן עבד אצל המתחרה של אטיוניטי - גולדן-גייט שנרכשה על-ידי אורקל.

להערכת האנליסט, פוסטר יחזק משמעותית את ביצועי החברה בתחום המכירות, והעובדה שעבר מהמתחרה נותנת בעיניו תוקף לטכנולוגיה וליכולות הצמיחה של אטיוניטי.