התקלות נמשכות: הבוקר נתקעה הרכבת בקטע בין נתניה לחדרה

זאת לאחר שעשן כבד החל לעלות מאחד הקרונות • עפ"י הודעת הרכבת, מדובר בקרון עם בלם עצור, מה שגרם לעשן • אחרי בדיקה של הרכבת, מרבית הנוסעים הועלו בחזרה • השבוע אירעו 4 תקלות על הקו המהיר של הרכבת המחבר בין נתב"ג לירושלים

רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

התקלות ברכבת ישראל נמשכות: הבוקר (ד') נתקעה הרכבת שנסעה בקטע שבין נתניה לחדרה, לאחר שעשן כבד החל לעלות מאחד הקרונות. על-פי הודעת הרכבת, מדובר בקרון עם בלם עצור, מה שגרם לעשן.

"לא מדובר בהתלקחות או אש. אין נפגעים. הנוסעים הורדו על-ידי צוותי הרכבת והועברו אל מחוץ לשטח המסילה, והקרון נבדק. הרכבת מחדשת תנועה ברגעים אלה לכיוון תחנת חדרה, שם תסתיים והנוסעים יעלו לרכבת חלופית ", עדכנה הרכבת הבוקר. 

בהמשך נמסר מרכבת ישראל כי "אחר בדיקה של הרכבת, הועלו מרבית הנוסעים בחזרה, בעוד שכ-5 מהם החליטו לא לחזור לרכבת ולהמשיך בדרכם באופן רגלי, מחוץ לשטחי המסילה. סיור של רכבת ישראל וידא כי המסילה פנויה מנוסעים, ותנועת הרכבות חודשה. הרכבת נכנסה לפני זמן מה אל תחנת חדרה, שם יעברו הנוסעים לרכבות חלופיות". 

נזכיר כי השבוע אירעו 4 תקלות על הקו המהיר של הרכבת המחבר בין נתב"ג לירושלים. מדובר בקו החשמלי החדש שהושק לצורך ההרצה לפני קרוב לחודש.

לפני יומיים נתקעה הרכבת המהירה שעושה את דרכה מנתב"ג לכיוון ירושלים ועליה 150 נוסעים. הרכבת חולצה כאשר חובר אליה קטר הכוננות, והנוסעים הוחזרו לתחנה ממנה יצאו כעבור שעתיים.