מאמינה בחנויות פיזיות: טרמינל X במגעים להקמת חנות בגינדי TLV או בדיזנגוף סנטר

אתר הסחר של קבוצת פוקס מנהל מו"מ להקמת חנות פיזית ראשונה בשני מיקומים אפשריים בת"א • בחנות צפויים להימכר פריטים של המותגים שנמכרים כיום בטרמינל X, בהם גם של רשתות בינלאומיות שלא פועלות בישראל דוגמת יוניקלו ולולו-למון

עמוד הבית באתר טרמינל איקס / באדיבות טרמינל איקס
עמוד הבית באתר טרמינל איקס / באדיבות טרמינל איקס

טרמינל X במגעים מתקדמים לשכור שטח להקמת חנות פיזית. ל"גלובס" נודע כי אתר האי-קומרס של קבוצת פוקס מנהל משא-ומתן להקמת חנות פיזית ראשונה בשני מיקומים אפשריים בתל-אביב - קניון גינדי TLV ומול דיזנגוף סנטר בתל-אביב. בחנות צפויים להימכר פריטים של המותגים שנמכרים כיום בטרמינל X, בהם גם של רשתות בינלאומיות שלא פועלות בישראל דוגמת יוניקלו ולולו-למון (Lululemon), שמובאים לארץ ביבוא מקביל.

בנוסף, בעתיד הקרוב תאפשר החנות לטרמינל X בניהולו של ניר הורוביץ להכניס מותגים בינלאומיים נוספים שמעוניינים בנוכחות פיזית בישראל. הדבר יאפשר לחברה לספק הצעת ערך אטרקטיבית יותר לרשתות הזרות שמעוניינות להיכנס לארץ, כמו גם לצרכנים, שכן מדובר במותגים שאינם נמכרים כיום בישראל. כמו כן, לנוכחות פיזית יש יתרון מבחינת החברה - הגדלת החשיפה לפלטפורמה ולמותגיה.

בתחילת החודש נחשף ב"גלובס" כי כשנה לאחר הכניסה לפעילות אתר המסחר המקוון של קבוצת פוקס יקים חנות פיזית קבועה, כשהגודל המבוקש שלה נאמד בכ-600 מ"ר. תחת הפעילות של טרמינל X מועסקים קרוב ל-100 עובדים במשרדי החברה ברמת-גן.

המהלך הזה מצטרף לכך שגם בהנהלת עדיקה, מותג האופנה שנולד בזירת המסחר המקוון והונפק בבורסה בשנה החולפת, מאמינים במסחר הפיזי, שכן החברה פתחה בשנה וחצי האחרונות מספר חנויות פיזיות ברחבי הארץ, הראשונה במארס 2017 בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. 

מטרמינל X נמסר בתגובה כי "אנחנו לא יכולים להתייחס לעניין בנקודת זמן זו".