חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW Air נרכשה ע"י איסלנד אייר

חברת WOW Air תמשיך להתנהל במתכונת של חברת לואו קוסט השמה את הדגש על טיסות טראנס-אטלנטיות • לוח הטיסות שלה, כולל התחדשות הטיסות בקווים מישראל, ימשיך לפעול כמתוכנן

פחד טיסה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פחד טיסה / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW Air נרכשה על ידי חברת התעופה איסלנד אייר. WOW Air תמשיך להתנהל במתכונת דומה להיום, כלומר כחברת לואו קוסט, השמה את הדגש על טיסות טראנס-אטלנטיות במרכז המודל העסקי שלה. לוח הטיסות שלה, כולל חידוש הטיסות בקווים מישראל, ימשיך לפעול כמתוכנן. אחרי הרכישה WOW Air תהיה חלק מקבוצת איסלנד אייר כאשר המנכ"ל, סקולי מונגסן, ימשיך לכהן בתפקידו ובעלי WOW Air יזכה באחוזים מהקבוצה.

סקולי מוגנסן מייסד ומנכ״ל WOW Air מסר: "אני מאד גאה בהצלחה וההתפתחות שאנחנו ב-WOW Air השגנו בשנים האחרונות, אני מודה על התגובות המצוינות שקיבלנו מהטיסה הראשונה. יצרנו צוות חזק שהשיג הצלחה רבה והיינו לחלוצים בתחום טיסות הלואו קוסט לצפון אמריקה. תקופה חדשה מתחילה עכשיו כאשר WOW Air מקבלת הזדמנות לגדול ולשגשג עם הגב החזק של קבוצת איסלנד אייר, מה שיאפשר לחזק את היסודות של החברה ואף יאפשר להתחרות בשוק הטיסות הבינלאומית בצורה טובה אף יותר".

הרכישה מגיעה אחרי קשיים כלכליים שחוותה ואו אייר אפילו אחרי שהמניה שלה המשיכה לצמוח. כעת עם הגב הכלכלי שהיא תקבל ועם השילוב של שתי חברות התעופה והאג'נדות המשלימות שלהן תוכל ואו אייר להוסיף עוד יעדים לרשימה שלה.