בדרך למיזוג: נדב טופולסקי מונה ליו"ר RGE

טופולסקי, שליחו של לן בלווטניק, היה הדמות הבולטת בניהול תהליך המיזוג מצד ערוץ עשר • מחליף את אביב גלעדי שצפוי להתמקד בפעילות בחו"ל

נדב טופולסקי / צילום: ערן בארי
נדב טופולסקי / צילום: ערן בארי

לן בלווטניק מעמיק את אחיזתו ב-RGE, ששותפיה אמורים להיות בעלי השליטה בערוץ החדש שיקום כתוצאה ממיזוג רשת וערוץ עשר: נדב טופולסקי, מי שנחשב לאיש סודו של בלווטניק, נכנס לתפקיד יו"ר RGE ויחליף את אביב גלעדי שפורש.

אביב גלעדי / צילום רמי זרנגר
 אביב גלעדי / צילום רמי זרנגר

בשוק הישראלי טופולסקי הוא אולי שם לא מוכר, אבל כל מי שהיה לו יד ורגל במיזוג של ערוץ עשר ורשת מכיר אותו היטב. בחודשים האחרונים הוא היה זה שייצג את בלווטניק במשא-ומתן מול רשת ולמעשה פעל בקו ישיר מול משפחת אנג'ל.

טופולסקי, שלמד וחי בשנים האחרונות בלונדון, עבד שם עבור בלווטניק. כשהתברר כי תהליך המיזוג של ערוץ עשר עם רשת הולך ומסתבך, הוא הגיע לישראל ונכנס לעובי הקורה. הוא בעל ניסיון עשיר בבניית תוכניות אסטרטגיות ארוכות-טווח ובהובלת עסקאות בינלאומיות.

בעבר עבד טופולסקי עם קבוצת המיזוגים והרכישות Access industries בניו-יורק ובשנים האחרונות הוביל פרויקטים בתחומי התשתיות האנרגיה והשירותים הפיננסיים. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ובכלכלה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במינהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד. לאחרונה, כאמור, הוא שב לישראל.

כאמור, טופולסקי מחליף בתפקיד את אביב גלעדי, שכיהן כיו"ר RGE במשך 18 שנה והיה מי שדחף את החברה להיכנס לערוץ עשר.

נזכיר כי בעלי RGE (לן בלווטניק משפחת רקאנטי ואביב גלעדי) מחזיקים כיום 51% מערוץ עשר. בערוץ הממוזג הם צפויים להיכנס באופן אישי ולא כחברה. גלעדי אמנם אמור להיות בכל מניות במעמד המיזוג עצמו, אך מאחר שמבנה הבעלות העתידי צפוי להיקבע על-פי ההזרמות שיבצעו בעלי המניות, בשוק מעריכים כי ידולל מהר יחסית ולא יישאר בעל מניות.

גלעדי יישאר שותף ב RGE, ולבקשתו הוא צפוי לנהל את חברת ההפקות Al films שבבעלות שותפו העסקי בלווטניק. החברה עומדת מאחורי סרטים כמו "הסרבן" שהיה מועמד ל-6 פרסי אוסקי, "שתיקה" בבימויו של מרטין סקרוסזה ועוד.