רני רהב הגן על אייל גולן - ותקף אם שבתה בת ה-14 נאנסה

"חרפה אמיתית של האמא!!!! את הבעיות הכואבות שלך שמרי לעצמך" - כך כתב רהב בשרשרת ציוצים לקרן נויבך, שכוונו לאם מלכי דרורי, שיזמה עצומה כדי לנסות ולמנוע הענקת פרס בכנסת לזמר אייל גולן

רני רהב / צילום: סיון פרג'
רני רהב / צילום: סיון פרג'

היחצ"ן רני רהב ידוע בנטייתו להגן בתקיפות על גופים ואנשים שהוא מייצג, אבל נראה שהפעם הוא הלך צעד אחד רחוק מדי כשתקף ישירות אם אשר בתה בת ה-14 נאנסה. "חרפה אמיתית של האמא!!!! את הבעיות הכואבות שלך שמרי לעצמך", כתב רהב לאם מלכי דרורי, שיזמה עצומה כדי לנסות ולמנוע הענקת פרס בכנסת לזמר אייל גולן

תגובתו של רהב ניתנה לאחר שהאם התראיינה בתוכנית "סדר יום" של קרן נויבך וסיפרה על האונס שעברה ילדתה, על המאבק לסייע לה להתגבר על הטראומה ועל ההחלטה לעזור לנפגעות אחרות.

נויבך, שפועלת רבות בסוגיית אלימות נגד נשים, מיהרה לצייץ: "ככה מדבר רני רהב למלכי דרורי שבתה נאנסה כשהייתה בת 14. בגלל הסיוט שעברה הבת החליטו האם והבת לפעול נגד ניצול מיני ואלימות מינית בכלל. מלכי יזמה את העצומה נגד מתן הפרס בכנסת לאייל גולן. זה מה שיש ליחצ"ן של גולן להגיד לה. אז מי כאן צריך להתבייש?"

רהב לא נשאר חייב והשיב בתקיפות לנויבך - כמובן בציוץ בטוויטר: "הוא גם רצח את ארלוזורוב. מה נסגר אתכם אנשים? אייל גולן חף מפשע! באופן תקדימי הפרקליטות והמשטרה סגרו תיק באופן מיידי. אולי הגיע הזמן לעזוב אותו. אין בושה לאיש. ולתת במה למלכי שבאמת קרה לה אסון נוראי בנושא הזה - פשוט חרפה עיתונאית". 

עוד כתב רהב בטוויטר: "בעיקר את, הגברת נויבך, עשית מניפולציה זדונית. הרי צייצתי כמה ציוצים בנושא על האמא, אבל בחרת דווקא אחד מבלי לתת הכול! אני לא פוחד ממך, עיתונאית מניפולטיבית שכמותך, עשית היום מעשה מביש - להעלות לקו הטלפון של התוכנית אמא לבת שחלאת אדם אנסה בנושא אייל גולן, שחלילה לא קשור לאסון של האמא. תתביישי".