"אדמה": כך תיקרא החברה הסינית שמיזגה לתוכה את אדמה פתרונות הישראלית

דירקטוריון קבוצת אדמה-סנונדה אישר את שינוי שמה הרשמי של החברה ל"אדמה" • זוהי החברה האחודה הגלובלית-סינית היחידה להגנת הצומח וגם החברה הגלובלית הראשונה בתחומה שתיסחר בבורסה בסין • החברה הממוזגת נסחרת לפי שווי של כ-3.4 מיליארד דולר, לאחר שמניית A שלה איבדה כ-38% בשנה האחרונה

חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה /  צילום: תמר מצפי
חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה / צילום: תמר מצפי

קבוצת אדמה-סנונדה, שנוצרה אשתקד מהמיזוג של אדמה פתרונות לחקלאות הישראלית אל תוך חברת הוביי סנונדה הסינית, מתקרבת להשלמת המהלך לשינוי שמה. החברה הודיעה היום כי הדירקטוריון שלה אישר היום (ב') את שינוי שמה הרשמי לאדמה בע"מ וששינוי זה ייכנס לתוקף בקרוב.

אדמה הינה החברה האחודה הגלובלית-סינית היחידה להגנת הצומח, כמו גם החברה הגלובלית הראשונה בתחומה להיסחר בבורסה בסין. החברה הממוזגת נסחרת כיום לפי שווי של 23.5 מיליארד יואן (3.4 מיליארד דולר), לאחר שמניית A שלה איבדה כ-38% בשנה האחרונה.

המהלך של שינוי השם הוא השלב האחרון בעסקת החיבור של שתי החברות תחת השם אדמה כמותג גלובלי אחד, המבטא לדברי ההנהלה את מיקוד החברה בחקלאים ואת מחויבותה לקידום החקלאות ברחבי העולם. מאדמה נמסר כי אסיפת בעלי מניות שלה תתקיים ב-26 בדצמבר 2018 לאישור שינוי השם, וכי שינוי השם צפוי להיכנס לתוקף בשבועות הקרובים בכפוף לאישור שצפוי להתקבל באסיפה.

לאחר השלמת המהלך ימשיכו מניות A ו-B של החברה להיסחר בבורסת שנזן תחת אותם סימולי מניות: 000553 למניות A הנסחרות ביואן סיני, ו-200553 למניות B הנסחרות בדולר הונג קונג. עם זאת, שמות המניות המקוצרים ישונו ל-ADAMA A ול-ADAMA B.

בהתייחסו לשינוי השם, אמר יו"ר דירקטוריון אדמה, יאנג שינגצ'יאנג, כי "איחוד החברה תחת המותג הגלובלי אדמה מבסס את הזהות שלנו כחברה גלובלית-סינית מובילה בתחום הגנת הצומח, המספקת פתרונות חדשניים אשר מסייעים לחקלאים בסין וברחבי העולם".

חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה, הוסיף כי "אנחנו מביאים את אחד ממותגי הגנת הצומח המובילים בעולם לחברה המשולבת שלנו, לחקלאים, ללקוחות, לאנשים שלנו, לבעלי המניות ולשוק ההון. כחברה הנסחרת בבורסת שנזן אנו מהווים הזדמנות להשקעה ייחודית הן למשקיעים סינים והן למשקיעים בינלאומיים הרוצים לקחת חלק בנתיב הצמיחה שלנו".