מחליטים השראה
ירון יצהרי/ צילום: יוסי זמיר

לרפואה אין גבולות: השת"פ הייחודי להקמת מחלקה קרדיולוגית

ירון יצהרי/ צילום: יוסי זמיר
ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, הדגים את חזון החברה - "להציל חיים, להאריך חיים ולהקל על כאב", באמצעות סיפור הקמת מחלקה קרדיולוגית בבית החולים בבית ג'אלה, אליו נרתמו גורמים רבים ישראלים וזרים. זאת במסגרת פאנל "איך בניתי עסק" בוועידת ישראל לעסקים
20.06.2019 | ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל

בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, במסגרת הפאנל "איך בניתי עסק", סיפר ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, המתמחה בטכנולוגיה רפואית ורכשה את החברות המקומיות נטרינו, ויז'ן סנס ומזור, על החזון של החברה, כפי שטבע אותה מייסדה - "להציל חיים, להאריך חיים ולהקל על כאב". זאת, בין השאר, באמצעות מוצרי החברה: קוצב הלב הקטן בעולם "מיקרה", שמשדר מגוף המטופל לכל פלטפורמה דיגיטלית; גלולה לאיתור סרטן במעי הגס והדק; ומוצר ננו טכנולוגי שנכנס בהזרקה לגוף המטופל ומשדר לכל פלטפורמה דיגיטלית וכך מאתר פרפורים ועוזר למניעת שבץ. כמו כן, מפעילה החברה חטיבת פתרונות לבתי חולים שהוקמה לעיצוב ובנייה וניהול חדרי ניתוח וחדרי צינתורים.

בהמשך דבריו, הדגים יצהרי כיצד בא החזון של מדטרוניק לידי ביטוי באמצעות מעורבות החברה בהקמת מחלקה קרדיולוגית בבית החולים השיקומי BASR בבית ג'אלה, בשטחי הרשות הפלסטינית. הוא סיפר כי התהליך להקמת המחלקה המדוברת החל בפגישה מקרית בסופר-מרקט בין מנכ"ל בית החולים, ד"ר אדמונד שחאדה, לבין ד"ר רמזי, פלסטיני קרדיולוג המתמחה בניתוחי לב ומתגורר באנגליה. האחרון היה מי שרתם את מדטרוניק למיזם הלא פשוט.

לדברי יצהרי "להקים מחלקה קרדיולוגית בבית חולים שיקומי זה עניין מסובך - כמו צפון ודרום - אלה דיסציפלינות שונות לחלוטין" ובטח-בטח באזור שנשלט אזרחית על ידי הרשות הפלסטינית וביטחונית על ידי ישראל". אולם בזכות שיתוף פעולה של מדטרוניק וגורמים רגולטוריים, רפואיים ומסחריים בישראל, ברשות הפסלטינית ובירדן, המחלקה הוקמה.


בין השאר לקחו חלק בפרויקט ד"ר ינאי בן גל, מנהל מחלקת ניתוחי לב חזה בביה"ח איכילוב, דליה בסה ממשרד הבריאות, חמי פרס מייסד קרן ההון סיכון פיטנגו, בית חולים ירדני שהכשיר את הצוות הסיעודי ובית החולים שערי צדק בירושלים.

יצהרי סיכם ואמר כי המחלקה הקרדיולוגית בבית החולים BASR נפתחה באוגוסט האחרון. היא הוקמה ממקום של חזון, ממקום של ייעוד ובשל פגישה מקרית של שתי אנשים ומבלי להתכוון - במה שמכונה serendipity (תוצאה שנובעת מאקראיות). "אני לא מייצג אף גוף ואף מפלגה, אני מייצג את מפלגת הרפואה, את הייעוד והחזון של מדטרוניק בפרויקט הזה. ומה שיפה בפרויקט הוא שכולנו מסכימים על כך שאנו רוצים רפואה טובה יותר ובריאות טובה יותר. מפגש אקראי כזה, כמו של שני הרופאים, חווה כל אחד מאיתנו ביומיום. השאלה היא מה אנו עושים עם זה".


כתבות נוספות:
פאנל "איך בניתי עסק" / צילום: יוסי זמיר

"עסק זה מלחמה - יש מנצחים ויש מפסידים מי שמוכן לכך שייכנס"

בהנחיית: ליאת רון, משתתפים: עינב אדיר ברר, שירה שחם, אלי באשר

דלית-רביב / צילום: יוסי-זמיר

"הבירוקרטיה הורגת את העסקים, הגיע זמן לעשות להם חיים קלים"

דלית רביב, מנהלת אגף בנקאות מסחרית, בנק הפועלים

הרשמו לניוזלטר ישראל 2048
נרשמת בהצלחה לניוזלטר