יסמין לוקץ', אורן דוברונסקי ואלדד תמיר מצטרפים לתוכנית "הכרישים"

התוכנית, המשודרת בקשת, מפגישה יזמים שמחפשים דרך לממן את החלומות העסקיים שלהם עם אנשי עסקים שכבר עשו את זה

אלדד תמיר שמצטרף לעונה החדשה של "הכרישים" יחד עם יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי / צילום: ענבל מרמרי
אלדד תמיר שמצטרף לעונה החדשה של "הכרישים" יחד עם יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי / צילום: ענבל מרמרי

יסמין לוקץ', אורן דוברונסקי ואלדד תמיר מצטרפים לעונה החדשה של התוכנית "הכרישים" המשודרת בקשת, לצד דובי פרנסיס וזוהר לבקוביץ' שהיו חלק מפאנל המנטורים בעונה הקודמת.

נזכיר כי התוכנית "הכרישים" מפגישה יזמים שמחפשים דרך לממן את החלומות העסקיים שלהם עם אנשי עסקים שכבר "עשו את זה". "הכרישים" מתחקרים את היזמים ומנסים לקבל אינפורמציה רבה ככל האפשר על הפרויקטים המוצעים, ובמקרה שהם מוצאים לנכון - גם משקיעים מכספם הפרטי בפרויקטים שהם מאמינים בהם.

כאמור, לעונה החדשה מצטרפים 3 "כרישים" חדשים: היזם והמשקיע אורן דוברונסקי, שהקים את הוטבר - מחברות האינטרנט הראשונות בישראל, אשר סרגל הכלים (toolbar) שפותח בה נרשם כפטנט על-שמו של דוברנסקי. מאז דוברנסקי מכר את החברה והמשיך ליזום ולהקים חברות נוספות. 

אלדד תמיר הוא המקים והבעלים של קבוצת תמיר פישמן, יזם בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום ההשקעות ובנקאות להשקעות, עם התמחות בתחום הטכנולוגיה, חדשנות והון סיכון. הוא מראשוני מקימי תעשיית ההון סיכון בארץ והיה מעורב כמשקיע וכבנקאי בכמה מחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל.

יסמין לוקץ' היא מנכ"לית ומייסדת ארגון ICON, המחבר בין יזמים ישראלים ותעשיית ההייטק וההון סיכון שבעמק הסיליקון בקליפורניה. לוקץ' היא עורכת דין וכלכלנית, משקיעה בתחום ההייטק והוגדרה כאחת מהישראלים המשפיעים ביותר בעמק הסיליקון. לוקץ' רשמה שורה של השקעות מוצלחות בחברות ישראליות-אמריקאיות, בהן TripAction ,Redkix ,Salt Security ו-Loop Commerce. לוקץ' היא בתה של ד"ר מרים אדלסון, הנשואה למיליארדר שלדון אדלסון.