מינוי ביטחוניסטי: תדיראן מצרפת לדירקטוריון את השר לשעבר יצחק אהרונוביץ'

אסיפת בעלי מניות תדיראן אישרה באחרונה את המינוי, ואהרונוביץ' צפוי להצטרף לדירקטוריון בשבועות הקרובים כדירקטור חיצוני • תדיראן נסחרת בשווי של כ-670 מיליון שקל, אחרי שחיקה של כ-25% שרשמה מנייתה בשנה האחרונה

יצחק אהרונוביץ/ צילום: איל יצהר
יצחק אהרונוביץ/ צילום: איל יצהר

יבואנית ומשווקת המזגנים תדיראן מצרפת לדירקטוריון שלה את יצחק אהרונוביץ', השר לביטחון פנים לשעבר. אסיפת בעלי מניות תדיראן  אישרה באחרונה את המינוי, ואהרונוביץ' צפוי להצטרף לדירקטוריון בשבועות הקרובים כדירקטור חיצוני (דח"צ).

אהרונוביץ (69) כיהן כשר לביטחון פנים מטעם מפלגת ישראל ביתנו בין השנים 2009-2015, וכן היה שר התיירות למשך תקופה לא ארוכה. לפני כניסתו לפוליטיקה שימש כסגן מפכ"ל משטרת ישראל. מנובמבר 2016 מכהן אהרונוביץ' כיו"ר החברה הממשלתית תעש מערכות וממאי 2017 משמש גם כיו"ר החברה הבת שלה עשות , הנסחרת בבורסה.

נוסף למינויו של אהרונוביץ', בעלי מניות החברה אישרו באסיפה גם את הסכם העסקתו של ג'ארד פדרבוש, חתנו של ממרוד, לתפקיד מנהל פיתוח עסקי שווקים בינלאומיים, בעלות שנתית מוערכת של כ-465 אלף שקל, על בסיס שכר חודשי ברוטו של 20 אלף שקל, הטבות נוספות ומענק שנתי של עד 60 אלף שקל על בסיס תוצאות.

עיקר פעילותה של תדיראן, שבשליטת המנכ"ל משה ממרוד, עוסקת בייבוא, ייצור ושיווק מזגנים והיא נסחרת בשווי של כ-670 מיליון שקל, אחרי שחיקה של כ-25% שרשמה מנייתה בשנה האחרונה. בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2018 הכנסותיה נשחקו ב-7% והרווח הנקי שלה צנח בכ-30% ל-42 מיליון שקל.