דלף לרשת: כך ייראו שלושת דגמי גלקסי החדשים של סמסונג

לפי הערכות, שלושת הדגמים שצפויים להיחשף הם גלקסי S10E ,S10 ו-S10+ • דגמי גלקסי S10 ו-S10+ יהיו בעלי תצוגת OLED וקוראי טביעת אצבע שנמצאים בתצוגה, כאשר הדגם השלישי, S10E, יהיה גרסה זולה יותר של מכשירי הדגל

סמסונג / צילום:  Shutterstockא.ס.א.פ קרייטיב
סמסונג / צילום: Shutterstockא.ס.א.פ קרייטיב

בחודש הבא סמסונג תערוך אירוע השקה, שבו ככל הנראה תחשוף את ליין דגמי הגלקסי S10. לפי דיווחים, לרגל חגיגות העשור לסדרת גלקסי, סמסונג תשיק השנה שלושה דגמים, בניגוד להשקת שני מכשירים בהשקותיה בשנים קודמות, ובדומה להשקות האחרונות של היריבה אפל. במהלך סוף השבוע, דלפה תמונה שמציגה את שלושת הדגמים שצפויים להיחשף בחודש הבא. התמונה פורסמה בחשבון הטוויטר של אוון בלאס, שמפרסם בחשבונו ברשת החברתית רכילות בתחום הטלפונים.

 

לפי השמועות, שלושת הדגמים שצפויים להיחשף הם גלקסי S10E, S10 ו-S10+. בתמונה שדלפה דגם ה-S10E נמצא משמאל, ה-S10 באמצע וה-10S+ מימין. לפי התמונה, בדגם ה-S10E יש שתי מצלמות בגב המכשיר, ולשני המכשירים האחרים יש שלוש מצלמות בגב המכשיר. בדגם ה-S10+ גם נראה כי יש שתי מצלמות סלפי קדמיות הממוקמות בנקב בתצוגה.

לפי השמועות, דגמי גלקסי S10 ו-S10+ יהיו בעלי תצוגת OLED וקוראי טביעת אצבע שנמצאים בתצוגה, כאשר הדגם השלישי, ה-S10E יהיה גרסה זולה יותר של מכשירי הדגל. בנוסף, דווח כי החברה גם מתכננת להשיק בארה"ב גרסה של המכשירים עם קישוריות 5G, ונמצאת במגעים עם חברת ורייזון למטרה זו.

לאחרונה סמסונג חשפה ירידה חדה ברווחים ברבעון האחרון של 2018, והיא מקווה שהשקת המכשירים החדשים יסייעו לה לשפר את המצב. החברה מקווה לשפר את המכירות גם בעזרת הטלפון בעל המסך המתקפל שלה, אשר משמש כטאבלט בגרסתו הפתוחה וכסמארטפון כאשר המסך מקופל. החברה צפויה להציג באירוע בחודש הבא גם את המכשיר הזה, בגרסה מפורטת יותר מההצצה שנתנה אליו באירוע שערכה בנובמבר.