שאול מגנזי חבר בקבוצה המתמודדת במכרז הרדיו בערבית

במכרז מתמודדות 3 קבוצות נוספות: סוהיל כיראם, בעלי רדיו א-שאמס; קבוצה בראשות עו"ד נידל עוודה; וקבוצת עלא אואנה בהובלת תואמה נאד'ר

שאול מגנזי / צילום: בן יוסטר
שאול מגנזי / צילום: בן יוסטר

שאול מגנזי, לשעבר המשנה למנכ"ל רשת, נמנה עם אחת הקבוצות המתמודדות על הזיכיון לרדיו בערבית שעורכת הרשות השנייה - כך נודע ל"גלובס".

מגנזי אמור לשמש דירקטור בקבוצה בראשות זיעד עומרי, לשעבר בעלי ערוץ הלא. אם הקבוצה תזכה, אמורים להחזיק בתפקיד המנכ"ל שני אנשים: אייל ליאון, לשעבר מנכ"ל רדיו צפון; ומנכ"ל נוסף שהוא ערבי. מבנה הקבוצה מעניין במיוחד: בעלי המניות בו הם מוסלמי, נוצרייה, דרוזית ובדואית.

במכרז מתמודדות 3 קבוצות נוספות: סוהיל כיראם, בעלי רדיו א-שאמס, שמקווה לזכות בתקופה נוספת; קבוצה בראשות עו"ד נידל עוודה, המכנה את עצמה "רדיו אלמחטא" בבעלות חברת פנדי העוסקת בעסקי בשר. אחת מדמויות המפתח בקבוצה היא ג'וזף עטראש, לשעבר מנכ"ל ערוץ הלא. בראש הקבוצה צפויה לעמוד מנכ"לית - על-פי ההערכות מדובר בעיתונאית סנאא חמוד. קבוצה נוספת היא עלא אואנה בהובלת תואמה נאד'ר. הקבוצה מורכבת בעיקר מעיתונאים.

נזכיר כי לאחרונה נסגר המכרז שהוציאה הרשות השנייה לזיכיון לשתי תחנות רדיו בערבית. המכרז עורר עניין רב ואת המסמכים רכשו כ-20 מתעניינים שונים, בין היתר בשל העובדה שבשונה ממכרזים רבים שעלות רכישתם גבוהה ועומדת על עשרות אלפי שקלים, את מסמכי המכרז על תחנות הרדיו ניתן היה לרכוש תמורת סכום של 1,000 שקל בלבד. עם זאת, בשוק העריכו כי בסופו של דבר יתמודדו במכרז בין 3 ל-5 קבוצות - מה שאכן קרה.