לא רק שאנל: ארמני תפתח חנות ביוטי ראשונה בישראל

החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי תחת השם "ARMANI BEAUTY" • בחנות יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי

דוכן של ארמני ביוטי ברומא / צילום: Shutterstock
דוכן של ארמני ביוטי ברומא / צילום: Shutterstock

ארמני העולמית תפתח ביוטי בוטיק ראשון בישראל - כך נודע ל"גלובס". החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי על-ידי קבוצת לוריאל (L’Oréal) בישראל, תחת השם "ARMANI BEAUTY". בחנות שתיפתח יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי.

החנות הקבועה של ארמני ביוטי תוקם במיקום שבו פועלת כרגע חנות פופ-אפ של המותג קילס בקניון רמת-אביב. למותג קילס יש גם חנות קבועה בקניון. חנות הפופ-אפ הוקמה על-ידי קבוצת לוריאל כדי לשמור על הלוקיישן עד הפתיחה של המותג החדש של ארמני. 

חנות הפופ-אפ של קליס בקניון רמת אביב. במקומה תוקם החנות קבועה של ארמני ביוטי / צילום: שני מוזס
 חנות הפופ-אפ של קליס בקניון רמת אביב. במקומה תוקם החנות קבועה של ארמני ביוטי / צילום: שני מוזס

ישראל תהיה המדינה השנייה בעולם עם הקונספט החדש למותג, שעד כה פתח סניף ראשון מסוג זה רק בקוריאה. עם זאת, חנויות פופ-אפ של ארמני נפתחו בימים האחרונים גם בעיר לוס אנג'לס וצפויות להיפתח גם במיקומים נוספים בארה"ב ובהונג-קונג שבסין.

כך או כך, החנות הישראלית צפויה לכלול אלמנטים דיגיטליים המאפשרים התנסות וירטואלית במגוון המוצרים, ותציע אפשרויות צילום עצמי במקום.

נזכיר כי רק לאחרונה עשתה עלייה לישראל חנות ביוטי של ענקית יוקרה נוספת - שאנל, שפתחה גם היא חנות בקניון רמת-אביב וצפויה לפתוח חנות נוספת גם בקניון גינדי TLV.

קבוצת לוריאל היא תאגיד הביוטי הגדול בעולם, פועלת בכ-150 מדינות ומעסיקה כ-83,000 עובדים ברחבי הגלובוס. מחזור המכירות השנתי שלה מסתכם בכ-26 מיליארד אירו בשנה, עם רווח תפעולי של כ-4.68 מיליארד. לוריאל מתמחה בתחום הקוסמטיקה, ולה פורטפוליו רחב של מותגי איפור בנוסף לארמני, בהם מותגי יוקרה דוגמת לנקום, איב סאן לורן או ראלף לורן; ומותגים עממיים דוגמת לוריאל פריז, גרנייר, ומייבלין ניו-יורק.

דנרה וולט, מומחית לתחום הקוסמטיקה, מציינת בשיחה עם "גלובס": "בענף הקמעונאות התחרותי ובמיוחד בתחום הקוסמטיקה שנשען בשנתיים האחרונות לא מעט על מותגי לואו-קוסט, כל מהלך חדשני הופך למאתגר ומסקרן, במיוחד כאשר ישנה התעוררות בקטגוריה הסלקטיבית-גבוהה". לדבריה, "לאחר פתיחת חנויות מונו-ברנד של מותגי היוקרה דיור ולאחרונה שאנל, מעניין שמותג יוקרה-נישה בביוטי כמו ג'ורג'יו ארמני מחליט להיכנס לארץ דווקא בתקופה קמעונאית מאתגרת כזו".

היא גורסת כי "בניגוד לדיור ושאנל המחזקים את נוכחות המותג בארץ באמצעות הבוטיק במטרה לתרום במקביל לגידול במכירות בסניפי הרשתות, על ג'ורג'יו ארמני להשקיע בחדירת המותג ובביסוסו מול קהל לקוחות מפולח מאוד. המבחן יהיה בערך המוסף שיציע הבוטיק: רמת הנחשקות, המגוון המקומי, יכולת ההתנסות, חוויית השירות, החדשנות הטכנולוגית ובתמחור המקומי בהשוואה לתמחור המשתלם המוצע בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בשנים האחרונות".

עוד ציינה וולט כי "מתאגיד גלובלי מוביל כמו לוריאל היה מצופה להתחבר למגמות המובילות בעולם ולייבא לארץ את מותגי הפורטפוליו שלה המדוברים ברשת, כמו למשל IT Cosmetics ,Urban Decay ומותג הלואו-קוסט NYX, הזוכים לנחשקות רבה ופונים לקהל צעיר, מעודכן ורחב יותר".