רייטינג שבועי: החדשות בראש הטבלה, "2025" לא מספקת את הסחורה

חדשות סוף השבוע של קשת היא התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף עם 19.2% רייטינג • שני פרקים של "האח הגדול" הגיעו למקום הרביעי והחמישי, אך הרייטינג המאכזב שהם מניבים הוא כאין וכאפס לעומת ההתרסקות של "2025", שהגיע לרייטינג ממוצע של 14.3% בלבד

קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני
קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני

כשתוכניות הריאליטי של קשת ורשת רחוקות מלספק את הסחורה, טבלת התוכניות הנצפות התמלאה בחדשות ובאקטואליה. כך, חדשות סוף השבוע, אמצע השבוע, "פגוש את העיתונות" ו"תוכנית חיסכון" - מאכלסות את דירוג התוכניות הנצפות. חדשות סוף השבוע של קשת היא התוכנית הנצפית ביותר עם 19.2% רייטינג, ואחריה חדשות אמצע השבוע של קשת עם 18% בממוצע.

"ארץ נהדרת" של קשת ממוקמת במקום השלישי בטבלה השבועית. אמנם היא לא תוכנית חדשות בהגדרה, אבל אין ספק כי הנושאים האקטואליים והפוליטיים בה מקרבים אותה לתחום הזה. יחסית לתוכניות קודמות של "ארץ נהדרת", התוכנית הנוכחית רשמה רייטינג נמוך יחסית - 16.6%. 

שני פרקים של "האח הגדול" של רשת הגיעו אל המקום הרביעי והחמישי, אך הרייטינג המאכזב שהם מניבים הוא כאין וכאפס לעומת ההתרסקות של "2025" של קשת. הריאליטי החדש, שאמור היה להיות הלהיט המהפכני של קשת, מסתמן כאחד ההימורים הכושלים של החברה בשנים האחרונות. השבוע השני לשידורה של התוכנית, זה שבו אמורים היו להחזיר לצפייה צופים שהתאכזבו בפרקים הראשונים, מלמד כי הקהל לא ממהר לתת הזדמנות שנייה.

"2025" ממוקמת השבוע רק במקום השישי, עם רייטינג ממוצע של 14.3% - הרחק מעבר ליעד הלא שאפתני מלכתחילה שקשת הצהירה עליו (18%). עם זאת, נראה כי בקשת לא ממהרים להרים ידיים ומנסים לעשות מקצה שיפורים, שכן לתוכנית הערב גויסו אסי עזר ורותם סלע - שני "המאמי הלאומיים", שינסו בעזרת ההומור והחן שלהם להשיב את הצופים למסך.