כמה תעלה טיסה עם וירג'ין מתל-אביב ללונדון?

חברת התעופה, שתחל ב-25 בספטמבר להפעיל טיסה יומית בקו נתב"ג-הית'רו, פרסמה היום את תעריפיה • כמה יעלה כרטיס - לעומת מחירי הכרטיסים באל אל ובבריטיש איירווייז?

מטוס של וירג'ין אטלנטיק / צילום: Shutterstock
מטוס של וירג'ין אטלנטיק / צילום: Shutterstock

התחרות על הקו תל-אביב-לונדון מתחממת, לאחר שחברת התעופה וירג'ין הכריזה לאחרונה על פתיחת קו טיסות ישיר. אז כמה תעלה טיסה עם וירג'ין מתל-אביב ללונדון?

חברת התעופה, שתחל ב-25 בספטמבר 2019 להפעיל טיסה יומית בקו נתב"ג-הית'רו, פרסמה היום (ב') את תעריפיה. לפי מחירי החברה שמופיעים באתר שלה, לא מדובר במחיר זול במיוחד: טיסה לסוף חודש ספטמבר תתחיל ב-648 דולר (הלוך ושוב) למחלקת תיירים אקונומי לייט - כלומר מחיר שכולל תיק יד אך ללא מזוודה, כשהוא כולל גם מזון ושתייה ו-WiFi בטיסה. דרגת המחיר הבאה תעמוד על כ-790 דולר לטיסה הלוך ושוב במחלקה המכונה Economy Delight - כרטיס זה כולל מושב מרווח יותר לרגליים, מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג, צ'ק-אין מועדף ועוד.

לשם המחשה' טיסות אל על לנמל התעופה הית'רו לתאריכים דומים מצאנו מ-520 דולר ללא מזוודה; כאשר תוספת של מזוודה תייקר את הטיסה ב-75 דולר לשני הכיוונים (בהזמנה מראש), כך שהטיסה תתחיל ב-600 דולר לערך.

המחיר בבריטיש איירוויז לטיסה במועדים הללו מתחיל ב-730 דולר - טיסות בריטיש כוללות במחיר שלהן מזוודה וארוחה. בבריטיש מגדירים את הטיסות בקו מתל-אביב (שנמשכות כ-5.30 שעות) כטיסות טווח ארוך (מה שבעיקר בא לידי ביטוי בארוחות המוגשות במהלך הטיסה).

הטיסה של וירג'ין תופעל במטוסי Airbus A330-300. מהית'רו מציעה החברה טיסות המשך ליעדים שונים בצפון אמריקה דוגמת ניו-יורק, סיאטל, לאס וגאס, בוסטון, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו - בין היתר דרך השותפות שבין וירג'ין אטלנטיק וחברת התעופה האמריקאית Delta.

לצד 3 חברות הלגאסי אל על בריטיש ו-ווירג'ין שנוחתות בנמל התעופה הגדול של לונדון, הית'רו - יש עוד חברות תעופה, כולל אל על שמציעות טיסות לנמלי התעופה האחרים באזור לונדון, בהם לוטון. טיסת אל על מנתב"ג ללוטון בסוף ספטמבר תתחיל ב-430 דולר; ארקע מציעה טיסה לנמל התעופה סטנסטד מנתב"ג שמחירה לסוף ספטמבר מתחיל ב-400 דולר; וחברת הלואו קוסט וויז אייר, המציעה טיסות מתל-אביב לנמל התעופה לוטון, מציעה טיסה למועד הזה החל מ-400 אירו (והחל מ-480 אירו עם מזוודה).