לינרוק לייק האמריקאית הפכה לבעלת המניות הגדולה באלוט הישראלית

החזקתה של לינרוק לייק במניות אלוט גדלה בסוף פברואר ל-10.6%, ששווים כיום 29 מיליון דולר • בעלי מניות גדולים אחרים בחברה, המספקת פתרונות למפעילות תקשורת, הם הפניקס, כלל ביטוח ומגדל

ארז ענתבי / צילום: איל יצהר
ארז ענתבי / צילום: איל יצהר

חברת ניהול ההשקעות האמריקאית לינרוק לייק (Lynrock Lake) הגדילה את ההחזקה שלה בחברת הטכנולוגיה אלוט  והפכה לבעלת המניות הגדולה בחברה מהוד השרון.

Lynrock נוסדה ומנוהלת על ידי סינתיה פול, לשעבר מנהלת ההשקעות בקרן ההשקעות של איל ההון ג'ורג' סורוס. היא הפכה לבעלת עניין באלוט בסוף 2018 והחזיקה בה 6.9% מהמניות.

מדיווח שהועבר אתמול (יום ב'), עולה כי החזקתה של לינרוק באלוט גדלה ל-10.6% בסוף פברואר - כלומר, במהלך החודשיים הראשונים של השנה רכשה חברת ניהול ההשקעות כ-1.2 מיליון מניות אלוט, בהשקעה מוערכת של 8.6 מיליון דולר. כעת מחזיקה לינרוק במניות אלוט ששוויין הנוכחי 29 מיליון דולר.

בעלי מניות גדולים אחרים בחברה הם גופים מוסדיים מישראל - הפניקס, כלל ביטוח ומגדל. הקרן של סורוס הייתה בעלת מניות באלוט, אבל מכרה את רוב מניותיה ב-2018, ובעל עניין אחר שמכר את כל מניותיו בשנה החולפת היה יזם ההייטק זהר זיסאפל . 

אלוט, המנוהלת על ידי ארז ענתבי, מספקת פתרונות עבור מפעילות תקשורת. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 276 מיליון דולר, אחרי עלייה של 34% במחיר המניה מתחילת 2019.