סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומת ללאומי קארד, שמנסה להטמיע את המודעות לכך ששם הכרטיס השתנה ל-MAX, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הקו הפרסומי של הפרסומת ממשיך את קו הפרסום הקודם כדי לייצר רצף תודעתי בין המותג שנמחק למותג החדש.

הבסיס של הפרסומת נשאר כמעט זהה לקו הקודם, אלא שאת מקומו של הסלוגן האלמותי "לפנק לפנק לפנק", מחליף סלוגן חדש המתכתב עם הישן - "למקסם למקסם למקסם".

הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, היא הזכורה ביותר השבוע, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים בכ-33% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7%. הפרסומת אהובה יותר על קהל צעיר.

פרסומת היונים של ביטוח ישיר, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת האהובה השבוע. שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-24% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.9%. 

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות

שתי הפרסומות של קבוצת בזק באמצעות אדלר-חומסקי, שהובילו את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות בשבוע שעבר, עדיין נוכחות בו אך לא במקומות הראשונים.

לקבוצת בזק יש נציגה נוספת בדירוג - הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן תל-אביב. נזכיר כי בתחילת השבוע פרסמנו שמקאן איבד את תקציב yes לטובת אדלר-חומסקי, כך שיש להניח שהפרסומת השבוע היא בין האחרונות שנראה בביצוע המשרד הנוכחי.

הקמפיין של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר השבוע. ההשקעה בקמפיין עמדה על כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה  עומד על 560 (לעומת 528 פרסומות בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.9 מיליון שקל (לעומת 36.5 מיליון בשבוע שעבר).