פעילי ש"ס הפגינו מול משרדי קשת במחאה על הצגת עובדיה יוסף בארץ נהדרת

בהפגנה הערב השתתפו שניים מחברי הכנסת של התנועה, מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי • המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין השאר "ארץ נעדרת כבוד"

פעילי ש"ס מפגינים מול משרדי קשת / צילום: מטה ש"ס
פעילי ש"ס מפגינים מול משרדי קשת / צילום: מטה ש"ס

מול משרדי חברת "קשת" בתל אביב הפגינו הערב (ה') כמה עשרות פעילי ש"ס במחאה על הפרודיה על דמותו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, המקים והמנהיג הרוחני של ש"ס, בתכנית הבידור "ארץ נהדרת". הרב עובדיה הוצג כמי שזועם על כך שש"ס מעלה אותו באוב לטובת קמפיין הבחירות שלה.

בהודעה שפרסמה ש"ס נאמר כי "ארץ נהדרת" ראויה לכל גינוי על "מופע ההלעגה המביש" בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמיליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי. הגיע הזמן שגם עורכי תכניות הבידור יבינו שיש ציבור החי מחוץ לגבולות רחוב רוטשילד, ציבור המחובר למסורת ולרבנים, ויש דברים שעליהם לא צוחקים. ל"אנשי רוח" חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!" לשון ההודעה.

בהפגנה הערב השתתפו שניים מחברי הכנסת של התנועה, מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין השאר "ארץ נעדרת כבוד".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: ״דמותו של הרב עובדיה יוסף ז״ל הוצגה בעקבות החלטת ש״ס להשתמש בו בתשדירי הבחירות. באותו המערכון הוצגה גם דמותו של מנחם בגין ז״ל. המערכון לא עסק בדת, אלא בשימוש המנהיגים שנפטרו במסגרת תשדירי תעמולת הבחירות של ש״ס, ״כולנו״ ומרצ.