צחי ארבוב ופרופ' אוריאל רייכמן מעלים זיכרונות

וגם: אלעזרא ג'וניור יעזור לאבא גם בדירקטוריון

פרופ' אוריאל רייכמן, צחי ארבוב, דליה ארבוב, אלון ארבוב, משה פדלון ודורון ארבוב / צילום: עדי כהן צדק
פרופ' אוריאל רייכמן, צחי ארבוב, דליה ארבוב, אלון ארבוב, משה פדלון ודורון ארבוב / צילום: עדי כהן צדק

במרכז הבינתחומי, המציין 25 שנים להיווסדו, נחנך במרכז מבנה כניסה לקמפוס, שנקרא על שמו של איש העסקים דוד ארבוב ז"ל, ונתרם על ידי רעייתו דליה ובניו דורון, אלון וצחי. פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד הבינתחומי הרצליה, משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ובני משפחת ארבוב, הסירו יחד את הלוט.

צחי ארבוב, בעלי אקרו נדל"ן, הסביר כי האירוע מיוחד עבור "כסטודנט שהחל כאן את צעדיו הראשונים". על אביו דוד הוא אמר כי "היה בעצמו שער לאלפי סטודנטים שזכו בזכותו למלגות, סיימו תואר ורכשו מקצוע".

פרופ' אוריאל רייכמן הסביר ואמר כי "אנחנו חונכים את השער בשנה שבה סיימנו בהצלחה מאבק ממושך לקבל אישור להעניק דוקטורט, ובדרכנו להפוך לאוניברסיטה הפרטית הראשונה בישראל. הקמנו את הבינתחומי כשהמקום עוד היה מחנה צבאי הרוס ובמשך שנים, כשהשקענו משאבים אדירים במבנים ובכיתות ההוראה, נותר שער הכניסה לבינתחומי כמו שער המחנה צבאי, נסגר ונפתח באמצעות חבל. כעת גם יש לנו שער שראוי לאוניברסיטה והעובדה שהקמתו התאפשרה בזכות אחד מבוגרנו היא שמחה מכופלת". 

אלעזרא ג'וניור יעזור גם לדירקטוריון

אחרי שאלי אלעזרא, בעל השליטה באלעזרא החזקות, נהנה מאמצע שנת 2016 משירותיו של בנו אור אלעזרא כעוזר ליו"ר הכשרה חברה לביטוח, ובשנה האחרונה גם מתפקידו כעוזר ליו"ר חברת הליסינג אלבר, כעת הוא מצרף את הבן לדירקטוריון החברה. מוקדם יותר החודש אישרו בעלי המניות של אלעזרא החזקות את המינוי.

אלעזרא ג'וניור (29) מחזיק בתואר שני במשפטים, ושכרו החודשי בתפקידיו הנוכחיים מסתכם בכ-68 אלף שקל - קרוב ל-52 אלף שקל כעוזר אישי ליו"ר הכשרה ביטוח ו-16.5 אלף שקל בתפקידו כעוזר יו"ר דירקטוריון אלבר.

עלות העסקתו של אלעזרא האב, המכהן כיו"ר אלעזרא החזקות בנוסף לתפקידיו כיו"ר אלבר ויו"ר הכשרה ביטוח, עמדה ב-2018 על 5.3 מיליון שקל, ואילו האחיין אורן אלעזרא קיבל 2.6 מיליון שקל בתפקידו כמנכ"ל אלבר. התגמולים לחברי דירקטוריון אלעזרא הסתכמו בשנה החולפת בכ-250 אלף שקל.

מדוחותיה הכספיים של אלעזרא החזקות עולה בין היתר כי במהלך 2016 אישר דירקטוריון החברה התקשרות של החברה הבת אפרידר עם חברה פרטית בבעלותו של אור אלעזרא, בעסקה למכירת זכויותיה של אפרידר במגרש הממוקם בשכונת ברנע שבאשקלון, תמורת 2.5 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. 

אלי אלעזרא / צילום: תמר מצפי
 אלי אלעזרא / צילום: תמר מצפי

 

מחזק את הקשר: אברהם בן דוד מונה למנכ"ל למוטורולה סולושנס ישראל

חברת מוטורולה סולושנס הודיעה היום על מינויו של אברהם בן דוד (בנד"א) למנכ"ל החברה בישראל. בן דוד מחליף בתפקיד את שמעון דיק, שפרש לאחרונה לאחר 40 שנה במוטורולה.

בן דוד, 59, הצטרף למוטורולה ב-2008 ומאז ניהל את חטיבת המכירות לשוק הישראלי. במסגרת תפקידו הוביל בעשור האחרון את השיווק והמכירות של מוטורולה סולושנס לגופי ממשל, ביטחון ציבור רשויות ומוסדות בשוק המקומי. 

בן דוד הגיע למוטורולה אחרי 30 שנה בצה"ל, ממנו השתחרר בדרגת תת-אלוף. בשירותו כיהן במגוון תפקידים בכירים, בהם קצין הנדסה ראשי, ראש מטה פיקוד העורף, מפקד חטיבה ביהודה ושומרון ועוד. הוא גם בוגר המכללה לביטחון לאומי בצה"ל, בנוסף לתאריו באזרחות: תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים מטעם אוניברסיטת בן-גוריון. 

מוטורולה סולושנס היא חברה גלובלית בתחום התקשורת למשימות קריטיות, כגון שמירה על ביטחון הציבור ועל ערים בטוחות, ומתמחה בפיתוח והטמעה של פרויקטים מורכבים של מערכות קשר רדיו, תקשורת רחבת-פס, תוכנה, מערכות וידאו חכמות ופתרונות שליטה ובקרה מתקדמים. החברה נוסדה בארץ בשנת 1964, והייתה לחברת הבת הראשונה של מוטורולה מחוץ לצפון אמריקה, והסניף הראשון מחוץ ליבשת שבו הופעל מרכז פיתוח.

בין לקוחות החברה - משטרת ישראל, כבאות והצלה, צה"ל, משרדי ממשלה, רשויות ועוד, העושים שימוש מדי יום בפתרונות תקשורת קריטית פרי פיתוחה.