אחרי ההפסד והתגובה החריפה של ועדת הבחירות, בנט מודה: "עשיתי כל מה שיכולתי"

בפוסט ברשתות החברתיות שר החינוך נפתלי בנט מודה שמאמציו לא הספיקו: "אין לי טענות לאיש. אני ורק אני אחראי לתוצאה. יש כאלה שלעגו לנו על המאמץ הזה לעבור את סף אחוז החסימה: זה פתטי, חסר סיכוי, נואש. לא נורא. אני מעדיף שחלקי יהיה עם המתאמצים בחזית ולא עם הלועגים מן היציע"

נפתלי בנט בועידת השלטון המקומי MUNI-EXPO 2019, תל אביב / צילום: חורחה נובומינסקי
נפתלי בנט בועידת השלטון המקומי MUNI-EXPO 2019, תל אביב / צילום: חורחה נובומינסקי

אחרי כמה יממות קשות מבחינתו של שר החינוך נפתלי בנט וכשעה אחרי הפרסום הרשמי של התוצאות הסופיות של הבחירות, מפרסם כעת השר הודעה אישית ברשתות החברתיות ובה אומר: "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען העם האהוב שלי. בתום 6 שנים כשר, 100 ימי קמפיין ועוד שבוע של מאבק למען כל קול, אני אומר עשיתי כל מה שיכולתי".

בנט מודה שמאמציו לא הספיקו. "אין לי טענות לאיש. אני ורק אני אחראי לתוצאה. יש כאלה שלעגו לנו על המאמץ הזה לעבור את סף אחוז החסימה: זה פתטי, חסר סיכוי, נואש. לא נורא. אני מעדיף שחלקי יהיה עם המתאמצים בחזית ולא עם הלועגים מן היציע".

בהמשך הפוסט מודה בנט ל איילת שקד "שרת המשפטים הטובה בתולדות ישראל" ולרעייתו גילת בנט.

"כשר חינוך זה מסר שאני רוצה להעביר לכל תלמידה ותלמיד, יזם, וכל אדם עם חלום--אל תוותרו! לעולם אל תוותרו על מטרה ראויה! גם אם זה נראה חסר סיכוי. אכן מצאנו אי-סדירויות בקלפיות ואף מעבר לכך, אך אין בהם, כשלעצמם, כדי לבטל את כל תוצאות הבחירות. משפטנים שלנו יבחנו את הממצאים בשבועיים הקרובים, אך בשלב זה אנחנו ממשיכים הלאה".

בהמשך הודה בנט לכל שותפיו למפלגה ולחלק מן הצוות הבכיר שלו.