לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe. מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף שנת 2017 בעסקה בהיקף של 1.3 מיליארד דולר. לאחר הרכישה הוגדלה תפוצת המותג מארה"ב בלבד לאירופה ולשאר מדינות העולם. לישראל המותג מגיע רק כעת, לאור פרוצדורה ביורוקרטית שארכה שנה (התקנת רישיונות בהתאם לדרישות משרד הבריאות הישראלי).

"מטרת הרכישה הייתה לבסס את המעמד של לוריאל בתחום המאס מדיקל שצומח בקצב מטורף בכל העולם", אמר אילן נפתלי, מנכ"ל תחום דרמו-קוסמטיקה בלוריאל. תחום המאס מדיקל הוא קטגוריה בתחום הדרמו-קוסמטיקה, ומשמעו מוצרים מדיקליים (שבהם יש ריכוז גבוה יותר של חומרי גלם) שנמכרים בתפוצה רחבה ובמחיר יותר נגיש.

לוריאל מחזיקה במותג לה רוש פוזה המיועד בעיקר לסובלים מבעיות עור (דוגמת אסטמה של העור) ובמותג נוסף בתחום, וישי, שפונה יותר לעולמות הביוטי.

המותג CeraVe מיועד לילדים ולמבוגרים בעלי עור יבש. לפי נפתלי, וישי ולה רוש פוזה מהווים יותר משליש מהתחום בארץ, המונה גם את המותגים ד"ר עור, אוון, סבוקאלם, לקטופיל ועוד. את שוק מוצרי הדרמו-קוסמטיקה הוא מעריך בהיקף של 200 מיליון שקל (במונחי מחיר צרכן), כשהוא מהווה 11% משוק הקוסמטיקה ו-5% משוק הביוטי כולו (הכולל מוצרי טיפוח, איפור, קוסמטיקה, טיפולי יופי ושיער) והנאמד ב-4 מיליארד שקל במונחי צרכן.

מוצרי CeraVe יימכרו רק בשוק "החלוק הלבן", כלומר בכ-1,000 נקודות מכירה שיש בהן בתי מרקחת (ולכן לא בדיוטי פרי) - מדובר ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובקופות-החולים.

הסדרה כוללת 19 מוצרים שבנויים מ-9 פורמולות שונות בטווח מחירים של 25-114 שקל. ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטלי בהשקעה של 350 אלף שקל.