אחרי 3 שנים: עומר בן רובי, מנהל כאן רשת ב', פורש מתפקידו

כתב לעובדים כי הוא פורש "מסיבות אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים ולהצליח להיות יותר עם המשפחה" • עפ"י הודעתו, אסף שלונסקי נחשב למי שימלא את תפקידו באופן זמני

עומר בן רובי / צילום: איה אפרים
עומר בן רובי / צילום: איה אפרים

מנהל "כאן רשת ב'", עומר בן רובי, פורש מתפקידו בתום קדנציה של שלוש שנים. בן רובי הודיע לעובדים על החלטתו וסיפר כי הודיע למנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ, ולברוך שי, מנהל חטיבת החדשות, על החלטתו לעזוב.

"הסיבות", כתב בן רוב "אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים ולהצליח להיות יותר עם המשפחה". על-פי הודעתו, אסף שלונסקי נחשב למי שימלא את תפקידו באופן זמני.

בן רובי, שנחשב לדמות אהובה ומוערכת בתאגיד, הגיע לשם בעת ההקמה לאחר שמילא שורה של תפקידים מגוונים בערוצי המדיה השונים. את דרכו החל בגלי צה"ל ככתב לענייני שטחים ועורך בעיתון "במחנה". בהמשך הוא הצטרף לקבוצת "ידיעות אחרונות", בהתחלה ככתב רווחה ובהמשך כראש דסק החדשות ב-ynet. במקבילהוא התנסה גם בטלוויזיה ככתב בידור בערוץ עשר. בהמשך חזר לגלי צה"ל, שם מילא עד להצטרפותו מספר תפקידים.

ברוך שי, מנהל החדשות, מסר היום (ב') בתגובה על החלטתו של בן רובי לפרוש: "בשלוש השנים האחרונות הקדיש עומר את כל מרצו להקמת 'כאן רשת ב'', שיפורה ושימור מעמדה כתחנת החדשות והאקטואליה המובילה בישראל. הוא עשה זאת בכישרון, באנושיות, בחוכמה ובהצלחה מרובה. הצטערתי לשמוע על ההחלטה, ואני בטוח שיימצא לו תפקיד אחר בתאגיד".