עכשיו גם בוגרי ריאליטי: אליאב אוזן ישקיע בחברת קנאביס

הגיע תורם של בוגרי תוכניות הריאליטי להיכנס כמשקיעים בחברות קנאביס, או בינתיים לפחות בוגר ריאליטי אחד בחברה אחת: אליאב אוזן, שהשתתף בעונה השישית של "האח הגדול", ישקיע בחברת רפאל גידולי מרפא מן הגליל • על פי גורמים המקורבים למיזם, אוזן ישקיע 1.5 מיליון שקל בחווה של החברה

אליאב אוזן / צילום: אביב חופי
אליאב אוזן / צילום: אביב חופי

אחרי אנשי הצבא, אנשי מערכת הביטחון, פוליטיקאים מהשור הראשונה, אנשי עסקים ואנשי ספורט, הגיע תורם של בוגרי תוכניות הריאליטי להיכנס כמשקיעים בחברות קנאביס, או בינתיים לפחות בוגר ריאליטי אחד בחברה אחת: אליאב אוזן, שהשתתף בעונה השישית של "האח הגדול", ישקיע בחברת רפאל גידולי מרפא מן הגליל.

רפאל גידולי מרפא קיבלה אישור להקמה של פעילות קנאביס - כלומר, היא חברה חדשה בתחום, ונמצאת בשלבים ראשונים מאוד של הפעילות.

על פי גורמים המקורבים למיזם, אוזן ישקיע 1.5 מיליון שקל בחווה. הוא שמע על הפעילות דרך חבר קרוב שמקים את החווה, בוגר מערכת הביטחון.

"אליאב שמע רבות על עולם הקנאביס המתפתח. מנהלי החברה הציגו לו את החזון והמיזם, שעתיד להעסיק עובדים בגליל ולספק תוצרת לאלפי חולים בישראל. לאחר שנחשף לדברים החליט להשקיע בעצמו בחברה", מסר בעלי החברה שביקש בינתיים שלא להיחשף.

אוזן היה המודח ה-12 מבית "האח הגדול" ביום ה-95 של העונה השישית בתוכנית המשודרת בערוץ 12 של קשת, שבה זכתה טל גלבוע. הוא ייזכר הנראה בעיקר בזכות הרומן שפיתח בתוכנית עם השחקנית דנית גרינברג. השניים המשיכו את הרומן גם מחוץ לתוכנית, וכיום הם נשואים ומנהלים יחד קליניקה לרפואה אסתטית.

אוזן עבד בעבר כמקעקע, והגיע לתחום לאחר שלקוחותיו חיפשו גם טיפול בהסרה או שיפור מראה של קעקועים.