הפרסומת של מדלן - הזכורה ביותר השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות

לוגו הוט
לוגו הוט

שתי פרסומות בולטות השבוע בדרוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת למדלן של מנצ והפרסומת להוט של ראובני-פרידן.

הפרסומת של מדלן "לדעת לבחור בית - לוח הדירות שמספק לכם את כל המידע", באמצעות משרד הפרסום מנצ', היא הזכורה ביותר השבוע עם שיעור זכירה הנמוך בכ-38% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.4%. הפרסומת מצליחה היטב גם בדירוג הפרסומות האהובות, בו היא מדורגת במקום השני.

הפרסומת החדשה להוט, בה מככבת השחקנית גל גדות, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, רושמת שיעור אהדה הגבוה בכ-22% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.

נועה קירל לוקחת חלק בפרסומת של לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) להצגת השינוי במדיניות הטסטים לנהיגה. למרות השימוש בשיר הקליט והפופולריות של קירל, הפרסומת מדורגת במקום טוב באמצע. לא מן הנמנע כי הסיבה לכך היא שקהל היעד של הפרסומת נמצא בעיקר בדיגיטל.

הקמפיינים המושקעים ביותר השבוע הם של קופת-חולים לאומית, באמצעות משרד האינטראקטיב פיגמנט, והפרסומת להוט. בכל אחת מהפרסומות הושקעו 940-950 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 446 (לעומת 511 בתחילת מאי). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.9 מיליון שקל (לעומת 32.3 מיליון שקל בתחילת מאי).