אחרי 13 שנה: צחי קומה ("העלוקה") עוזב את "ידיעות אחרונות"

קומה ניהל את תחום הבידור והחברה בעיתון והיה מזוהה עם מדור הרכילות "העלוקה" • מסר היום: "החלטתי להרחיב את הפרויקטים הטלוויזיוניים ולהתמקד בפרויקטים נוספים בתחום התקשורת והעסקים"

צחי קומה / צילום: ענת מוסברג
צחי קומה / צילום: ענת מוסברג

צחי קומה ("העלוקה") עוזב את קבוצת "ידיעות אחרונות" לאחר 13 שנים בקבוצה. קומה ניהל את תחום הבידור והחברה בעיתון והיה מזוהה עם מדור הרכילות "העלוקה".

קומה החל את דרכו ב"ידיעות אחרונות" בגיל 24 ועבר גם לטלוויזיה בשנת 2012 כשהגיש את תוכנית האירוח "שמועות" בערוץ עשר. בהמשך התוכנית נמכרה לזכיינית ערוץ 2 רשת, ולאחרונה שודרה העונה החמישית במקביל לסרטים שהכין לזכיינית, "סלבריישן עד הבית". במקביל פיתח קומה יחד עם רן עוזר את פורמט הטלוויזיה "פוש-אפ" המשודר בערוץ הוט בידור ישראלי. העונה הרביעית אמורה להצטלם בחודש הבא.

קומה גם מגיש את תוכנית הרדיו "עולים קומה" ברדיוס 100FM וברדיו לב המדינה. לאחרונה גם הפך לפרזנטור הישראלי של מותג הסלולר וואווי, של הדיוטי פרי, לפנים של מרתון תל-אביב, אל על ועוד. כמו כן שותף קומה בפרויקטים שונים בתחום התקשורת.

לדברי קומה, "'ידיעות אחרונות' היה ביתי ב-13 השנים האחרונות. החלטתי להרחיב את הפרויקטים הטלוויזיוניים ולהתמקד בפרויקטים נוספים בתחום התקשורת והעסקים. אני רוצה להודות לעורך הראשי לשעבר, רון ירון, שהאמין בי וקיבל אותי ל'ידיעות אחרונות', ובשיחה הראשונה שערכנו אמר לי שבצד השני יש אנשים שחייהם מושפעים מכל מילה שאני כותב, ולכן במשך כל הקריירה בידיעות דאגתי לשמור על יושרה מקצועית, חמלה והבנה. אני רוצה להודות מעומק לבי לעורך הראשי הנוכחי נטע ליבנה על תקופה נהדרת ומפרה, היה לי העונג והזכות לעבוד לצידו ולצד העורכים, הכתבים וצוות ההפקה האהובים. תודה לעורך '24 שעות' מאיר אברג'יל ולעורך העלוקה רונן טל, לצוות המפיקות המקצועיות שלי ולעורכים שליוו אותי לאורך השנים הרבות. תודה על תקופה מהנה שתיחרט בזיכרוני לעד".

נטע ליבנה, העורך הראשי של "ידיעות אחרונות", מסר בתגובה: "צחי קומה התחיל את דרכו ב'ידיעות אחרונות' בגיל 24 כראש דסק הבידור והחברה של העיתון והיה אמון בין היתר על מדור 'העלוקה', אותו הפך למדור נקרא ואהוב מאוד. הוא חתום על סקופים רבים במהלך השנים. צחי צמח ב'ידיעות אחרונות' והפך לאיש תקשורת ולמראיין בולט. את החלטתו לפרוש קיבלנו בלב כבד אך בהבנה. אני מאחל לו הצלחה רבה ומקווה שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד".