רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל

ניתן היה לצפות שכשחג השבועות בפתח ייכנסו לדירוג הזכורות והאהובות מספר פרסומות של חלב ומוצריו. אולם פרט לפרסומת של שופרסל שהשקיעה מאמץ בפרסומת לחג בכיכובה של הזמרת שרית חדד, נותר הדרוג ריק מפרסומות בקטגוריה. למרות השימוש בזמרת המוכרת, הפרסומת באמצעות אדלר-חומסקי לא מציגה ביצועים יוצאי דופן וממוקמת במקום השלישי בדרוג הפרסומות הזכורות והחמישי בדרוג האהובות.

הפרסומת הזכורה ביותר היא למזגני טורנדו. הפרסומת, באמצעות מקאן תל-אביב ובכיכובה של רותם סלע, רושמת שיעור זכירה לפרסומת נמוך בכ-26% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.3%.

השבוע חוזרת לאוויר פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שתופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסמונוב רושמת שיעור אהדה נמוך בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.

הפרסומת לכלל באמצעות אדלר-חומסקי היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.1 מיליון שקל.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 501, לעומת 482 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 34.9 מיליון שקל, לעומת 33.8 מיליון שקל בשבוע שעבר.