ראש עיריית טבריה רון קובי רשם מפלגה חדשה

לפי טפסי מפלגתו של קובי, מטרות המפלגה הן: קידום הפריפריה הצפונית והדרומית, קידום תחבורה ציבורית בשבת, קידום חקיקה בנושא גיוס חרדים לצה"ל ושירות לאומי במסגרת שוויון בנטל • עוד הוא מצהיר כי מטרתו היא לקבל לידיו את משרד הפנים, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, ולשנות את סדר העדיפויות ביחס לרשויות מקומיות

רון קובי, ראש עיריית טבריה / צילום: שלומי יוסף
רון קובי, ראש עיריית טבריה / צילום: שלומי יוסף

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הגיש אתמול (א') לרישום מפלגה חדשה תחת השם: "הימין החילוני בראשות רון קובי". מאז נבחר לראשות עיריית טבריה, ב-30 באוקטובר 2018, קובי מרבה להופיע בכלי התקשורת ולדבר בגנות השתלטות החרדים על העיר טבריה ומצבה הקשה מבחינת תקציב, ניקיון ותיירות.

אולם מאז הבחירות קובי לא הצליח להקים קואליציה ולהביא תקציב לאישור, ובעוד הוא מאשים את משרד הפנים בראשות אריה דרעי, במשרד שוקלים הליך פיזור של מועצת העיר.

טפסי מפלגתו של קובי מציינים כי מטרות המפלגה הן: קידום הפריפריה הצפונית והדרומית, קידום תחבורה ציבורית בשבת, קידום חקיקה בנושא גיוס חרדים לצה"ל ושירות לאומי במסגרת שוויון בנטל. עוד הוא מצהיר כי מטרתו היא לקבל לידיו את משרד הפנים, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, ולשנות את סדר העדיפויות ביחס לרשויות מקומיות.

בנוסף הצהיר קובי בטופס הבקשה לרישום מפלגה כי הוא יפעל לבטל את חוק המרכולים, יפעל להקמת אוניברסיטה בגליל, יפעל לצמצם את אי-השוויון בתקצוב שירותים חברתיים בצפון ובדרום ויהיה מחויב לפתרונות דיור וקורת-גג קבועה ויציבה לכל תושבי ישראל, לרבות קידום נושא הדיור הציבורי, בנייה ציבורית והשקעות בשיפור דיור.

שאר מייסדי המפלגה המפורטים ברשם החברות, גם הם תושבי טבריה.