פתאל פותחת מלון בעלות של 50 מיליון שקל במרכז תל-אביב

רשת המלונות שכרה מבנה היסטורי לשימור המשמש כיום את בית מרכז הקבלה בסמוך לכיכר דיזנגוף • המלון המתוכנן הוא מלון בוטיק יוקרתי שיכלול כ-90 חדרים וישתרע על שטח של 3,900 מ"ר

דוד פתאל / צילום: איל יצהר
דוד פתאל / צילום: איל יצהר

רשת פתאל פותחת מלון נוסף בתל-אביב. הרשת שכרה מבנה היסטורי לשימור המשמש כיום את בית מרכז הקבלה בסמוך לכיכר דיזנגוף (בפינת הרחובות בן עמי ובלינסון). פתיחת המלון, בהשקעה של 50 מיליון שקל (להסבת המבנה), צפויה בעוד שנתיים. הסכם השכירות ממרכז הקבלה תקף ל-24.5 שנים.

המלון המתוכנן הוא מלון בוטיק יוקרתי שיכלול כ-90 חדרים. המלון ישתרע על שטח של 3,900 מ"ר וייקרא "מרכז הקבלה". לא ברור עדיין לאן יעבור מרכז הקבלה עצמו.

מדובר במבנה ייחודי שמהווה חלק ממבני העיר הלבנה שהוכרו כאתר מורשת עולמית על-ידי ארגון אונסק"ו. הבניין תוכנן ב-1937 על-ידי האדריכל יוסף נויפלד עבור קופת-חולים כללית. בקומה הראשונה של המבנה, הקמור בצורתו, אוחסנו תרופות, והקומה העליונה שימשה את הנהלת הקופה. ב-1995 המבנה נרכש על-ידי מרכז הקבלה להפעלת מרכז לימודי, בית כנסת, משרדים, ספרייה, חנות ספרים וכן מספר חדרי אירוח.

את המלון מתכננים משרד האדריכלים"פייגין ואדריכל הפנים ארי שאלתיאל, והוא צפוי לכלול מסעדה, בריכה על הגג ומתחם בריאות וכושר. 

"מוצר אורבני ייחודי" 

לרשת פתאל יש 40 מלונות בישראל ועוד 170 מלונות ברחבי אירופה. אסף פתאל, מנהל עסקי והאחראי על הקמת מלונות חדשים ברשת, מסר כי מדובר בצעד חשוב של הרשת בהתפתחותה בתל-אביב. "מדובר במוצר אורבני וייחודי השוכן במיקום מיוחד ואטרקטיבי. המלון החדש ייתן מענה לתיירים המגיעים לתל-אביב למטרות נופש ועסקים, ולישראלים המחפשים חופשה אורבנית במלון בוטיק שקרוב לכל נקודות העניין בעיר תל-אביב".

המבנה החדש יצטרף ל-8 המלונות של פתאל בתל-אביב: הרודס, לאונרדו בוטיק, לאונרדו ארט, לאונרדו ביץ', NYX TLV, רוטשילד 22, סיטי טאוור והמלון העתידי "בית בכר" - מלון בוטיק שייפתח בפינת הרחובות לילינבלום ונחלת בנימין (בסמוך למלון רוטשילד 22).