לקראת בחירות: חברי מרכז האיחוד הלאומי אישרו הרשימה

חברי מרכז האיחוד הלאומי אישרו מחדש ברוב גדול את רשימת מועמדי המפלגה לבחירות לרבות בצלאל סמוטריץ' בראש המפלגה • במקביל אישרר מחדש המרכז את ההסכמים הפוליטיים ככתבם וכלשונם אשר נחתמו עם מפלגות הבית היהודי ועוצמה יהודית לריצה משותפת

בצלאל סמוטריץ' בכנס לשכת עורכי הדין באילת / צילום: ליאב פלד
בצלאל סמוטריץ' בכנס לשכת עורכי הדין באילת / צילום: ליאב פלד

חברי מרכז האיחוד הלאומי אישרו הערב מחדש ברוב גדול את רשימת מועמדי המפלגה לבחירות לרבות בצלאל סמוטריץ' בראש המפלגה. במקביל אישרר מחדש המרכז את ההסכמים הפוליטיים ככתבם וכלשונם אשר נחתמו עם מפלגות הבית היהודי ועוצמה יהודית לריצה משותפת.

בסיום הההצבעה קרא יו״ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לכל מנהיגי מפלגות הימין הדתי להתאחד "בלי משחקי כבוד", לדבריו, "מה שעומד לנגד עינינו זה אך ורק טובתה של מדינת ישראל. לוודא שתקום אחרי הבחירות ממשלת ימין זו המשימה ונעשה בעזרת השם כל מה שצריך כדי שזה יקרה. אנשי האיחוד הלאומי אלו אנשים שתמיד ידעו לשים את האגו בצד ולעשות את מה שנכון לעם ישראל.

"גם הערב, אני קורא מכאן לכל השותפים, זה הזמן להתאחד, את הוויכוחים ננהל אחר כך. אתמול כבר היינו צריכים לאשרר את ההסכם של איחוד מפלגות הימין ומשם להושיט יד לכל מי ארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל יקרים לו שיצטרף למהלך. אין לנו פריוולגיה למשחקי כבוד, אין צורך בהקמת צוותי משא ומתן ובניהול משאים ומתנים ארוכים ומתישים, פשוט להתאחד. זה מה שהציבור דורש, זה אפשרי וזה חייב לקרות".