משה ופנינה אדרי ממשיכים להגדיל את פעילותם בתחום הטלוויזיה: במו"מ לרכישת טלית תקשורת

עפ"י הערכות, משפחת אדרי עתידה לשלם תמורת הרכישה כ-20 מיליון שקל • המו"מ החל בטרם הלך לעולמו יהודה טלית, בעלי החברה, בתחילת החודש

משה ופנינה אדרי ממשיכים להגדיל את פעילותם בתחום הטלוויזיה: ל"גלובס" נודע כי השניים מנהלים משא-ומתן מתקדם לרכישת טלית תקשורת. על-פי הערכות, משפחת אדרי עתידה לשלם תמורת הרכישה כ-20 מיליון שקל. נציין כי המשא-ומתן החל להתנהל בטרם הלך לעולמו יהודה טלית, בעלי החברה, בתחילת החודש. 

הזוג אדרי מחזיק בבעלות על חברת סרטי יונייטד קינג, שהקימו יחד האחים משה וליאון אדרי. לאחרונה רכשו מקשת באמצעות טלעד, גם היא בשליטת יונייטד קינג, את הבעלות על ערוץ 24 תמורת כ-15 מיליון שקל. ערוץ 24 יופעל כערוץ זעיר הפטור ממחויבויות תוכן רגולטוריות, והוא אמור להפוך מערוץ מוזיקה בלבד לכזה המשדר גם סרטים וסדרות. יונייטד קינג, נציין, מחזיקה גם במתחמי סינמה סיטי, עוסקת בהפצת סרטים ומחזיקה חברת הפקות.

פרט לערוץ 24 יש ליונייטד קינג ערוצי טלוויזיה נוספים באמצעות הבעלות על טלעד, שבעבר הייתה אחת מהזכייניות שהרכיבו את ערוץ 2. טלעד אומנם הפסיקה לפעול כזכיינית הערוץ, אך היא מפעילה ערוצי נישה דוגמת ערוץ E, ערוץ הופ ילדות ישראלית וערוץ הקולנוע של yes. 

הפעילות של טלית תקשורת סינרגטית עם הפעילות של יונייטד קינג בכמה מישורים: לפני 10 שנים רכשה טלית הפקות ביחד עם תאגיד התקשורת העולמי FOX מחצית מהחברה שמחזיקה בערוץ בייבי הבינלאומי, וטלית הפכה לענקית בקנה-מידה בינלאומי בכל הקשור באנימציה לתינוקות. לכאורה, הילדים היום מבלים פרקי זמן גדלים והולכים מול התוכן המשודר ביוטיוב וברשתות החברתיות, אולם דווקא בגילאים הצעירים יותר בהם הצפייה שלהם עדיין מפוקחת על-ידי ההורים, יש עדיפות למסך הטלוויזיה. 

נזכיר כי לטלית תקשורת, שמייצגת אמנים בארץ ומביאה מופעים מהעולם, יש קטלוג מוזיקלי, עשיר שאף הוא עשוי לתרום מאוד לחברה של משפחת אדרי. כמו כן, טלית תקשורת מייצגת והיא בעלת כ-20 ערוצי טלוויזיה המשודרים בישראל, ביניהם נשיונל גיאוגרפיק.

במשפחת אדרי סירבו להתייחס לידיעה.