קניתם שובר לשטיח המעופף בבאליגם? יש לנו חדשות טובות

אתר באליגם נכנס לפני כשבועיים להליך של כינוס נכסים • כעת נחתם הסכם בין באליגם לחברת השטיח המעופף, לפיו לקוחות יוכלו לממש שוברים, והשטיח המעופף תספוג חלק מהעלויות • מגעים מתנהלים גם מול ספקים אחרים של האתר

כונסי הנכסים של אתר באליגם הגיעו היום (ב') להסכמה עם חברת השטיח המעופף, אחד מספקי התיירות העיקריים של האתר, לפיה לקוחות באליגם שרכשו שוברים לחופשות של השטיח המעופף, יוכלו לממש את השוברים ויקבלו את חבילות התיירות שהוזמנו על-ידם ללא צורך לשלם תמורה נוספת.

לקוחות שחויבו על-ידי חברת השטיח המעופף בתשלום נוסף בכדי לממש את השוברים שרכשו אחרי שקיבלו הודעה שאינם בתוקף - יקבלו את כספם בחזרה.

נזכיר כי אתר באליגם נכנס להליך של כינוס נכסים לפני כשבועיים. לאתר, ששיווק מוצרים ושירותים ובעיקר מוצרי תיירות, מונו כונסי נכסים, עו"ד אהוד גינס ורו"ח שלומי פיליבה. בדיון בבית המשפט שהתקיים לפני שבוע הוחלט על ניסיונות למכור את האתר כעסק חי.

לבאליגם יש חובות בהיקף של 23 מיליון שקל. צרכנים מחזיקים בידיהם בשוברי תיירות בהיקף של 3.4 מיליון שקל. ספקיות תיירות שונות שיווקו מוצרים דרך באליגם, בהן כאמור השטיח המעופף, קשרי תעופה, אשת טורס ועוד.

מבחינת הכונסים, ההסכם האמור פותר את בעיית הלקוחות שרכשו חבילות נופש מהשטיח המעופף ונותרו חסרי אונים מאז קריסת אתר באליגם.

במסגרת ההסכם, שמגיע בהמשך להנחיית בית המשפט בעניין זה מיום 23 ביוני, חברת השטיח המעופף תספוג חלק מהעלויות הכספיות. מגעים מתנהלים גם מול ספקים אחרים של באליגם.