8200 | פיצ'ר

חנוך לנער על-פי דרכו: האם הטכנולוגיה תצליח לשדרג את בית הספר?

וגם: עומרי בורל, מייסדת TechForGood, מצטרפת להנהלת ארגון WSA

שגיא בר, אלי הורוביץ, ענבל חמיידס, מירב זרביב, ופרופ' יואב ברגנר / צילום: עומר הכהן
שגיא בר, אלי הורוביץ, ענבל חמיידס, מירב זרביב, ופרופ' יואב ברגנר / צילום: עומר הכהן

נשות ואנשי הייטק וחינוך התקבצו אתמול בבניין הבורסה לני"ע בתל אביב, שם התקיים אירוע הגמר של "אתגר הפרסונליזציה בחינוך", במסגרתו התמודדו סטארט-אפים על פיתוח פתרונות ללמידה מותאמת אישית בבתי הספר התיכונים.

את התחרות יזמו עמותת בוגרי 8200 וקרן טראמפ לחינוך בשיתוף עם משרד החינוך. על הפרס בסך מיליון שקל התמודדו במהלך השנתיים האחרונות היזמים והיזמיות, כשבסופו של דבר הוכרז המיזם הזוכה: Tailor-ed בניהולן של יעל הרמתי ומעיין יבנה, וחברות הצוות מאיה יזרעאלי, דניה כהן ועינב לונדון. הסטארט-אפ אף התקבל באחרונה לאקסלרטור Y Combinator בעמק הסיליקון, ובמסגרת החגיגות דווח כי משרד החינוך יתמוך בהטמעת הפיתוחים במסגרתו, ולפיכך הקצה תקן חדש להדרכה בנושא פרסונליזציה. נקווה כי יוקצה לכך תקציב ראוי, ואף נראה את התוצאות. 
במארחים ניתן היה לפגוש את שגיא בר, מנהל המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י; אלי הורוביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך; ענבל חמיידס, מנהלת "אתגר הפרסונליזציה בחינוך"; מירב זרביב, מנהלת אגף מו"פ ניסוים ויוזמות במשרד החינוך ופרופ' יואב ברגנר, מומחה בינלאומי לחינוך והערכת מדדים מאוניברסיטת NYU בארה"ב. חמיידס ציינה באירוע כי 7 הסטארט-אפים שהגיעו לגמר, גייסו עצמאית בשנה האחרונה כ-3 מיליון שקל. 

עומרי בורל, מייסדת TechForGood, מצטרפת להנהלת ארגון WSA

עומרי בורל, מייסדת ומנכ"לית משותפת בארגון האימפקט TechForGood הפועל לקידום סטארט-אפים בעלי תרומה חברתית, הוזמנה להצטרף להנהלת World Summit Award - הארגון הבינלאומי המנהל תחרות לאיתור וקידום חדשנות מקומית בעולם הדיגיטלי, ומתמקד כמובן בפתרון סוגיות חברתיות וסביבתיות.

הארגון (WSA) פועל בתחומים מגוונים, בהם ממשל, בריאות, אנרגיה וסביבה, למידה וחינוך, תיירות ותרבות, ערים חכמות, מסחר, העצמה והכללה. הרעיון בפעילותו הוא חשיפת כוחם של פתרונות תוכן דיגיטלי שפועלים לסיוע מגוון לאנשים ברחבי העולם. הגשת המועמדות לתחרות WSA2019 פתוחה עד סוף אוגוסט הקרוב. 

בורל מסרה כי "התחרות העולמית השנתית מהווה קרש קפיצה וחברות ישראליות שמפתחות אפליקציות או פתרונות תוכן דיגיטלי יכולות ליהנות מכך", היא הסבירה כי "ארגון WSA ייחודי בהצעת הערך שלו לחברות היות שיש לו נציגים מקומיים ב-180 מדינות, מה שמעצים את יכולתו לתמוך בכניסתן של חברות לשווקים חדשים".

עומרי בורל / צילום:TechForGood
 עומרי בורל / צילום:TechForGood