גוגל | בלעדי

סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית

לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה

פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

אחרי חודשים ארוכים ללא עסקת רכישה של משרד פרסום, מתבצעת סוף-סוף עסקה חדשה: ל"גלובס" נודע כי סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את סוכנות הפרסום הישראלית Perelview. לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה.

העסקה נרקמה בחודשים האחרונים, לאחר שב-Jellyfish התקבלה החלטה להיכנס לפעילות בישראל. בענף מעריכים כי "השושבין" לעסקה היא גוגל, שפעילותה של Jellyfish נשענת בעיקר על הכלים שלה. ההערכה זאת נובעת מכך שבשונה מהמקובל Jellyfish לא בחנו אלטרנטיבות נוספות בישראל והקדישו למשא-ומתן עם Perelview זמן ממושך.

Jellyfish היא אחת מסוכנויות הפרסום הדיגיטליות הנחשבות בעולם ובין היחידות ששרדה בהצלחה את המעבר מחברת טכנולוגיה לפרסום למשרד פרסום לשיווק דיגיטלי כחברה שצמחה מתחום ה-PPC. חברת Jellyfish היא השותפה הבכירה והגלובלית של גוגל, ויש לה 23 סניפים בעולם עם מעל 750 עובדים. החברה, שזוכה להערכה רבה בארץ ובעולם, מנהלת תקציבים לקוחות גדולים וחדשניים כגון eBay ,Asos ,Disney ועוד.

Perelview נחשבת מחלוצות הפרסום הדיגיטלי-טכנולוגי בישראל. היא הוקמה על-ידי מאיה ורוני פרלמן ב-2005, בתקופה בה יצאו לדרך חברות כמו קומפיוקול, שנרכשה בהמשך על-ידי מקאן תל-אביב; וגו אינטראקטיב, שנרכשה על-ידי קבוצת אדלר-חומסקי. Perelview מספקת מגוון שירותים דיגיטליים כמו SEO, אנליטיקס, קריאייטיב וטכנולוגיה. בין לקוחותיה נמנים Groo ,moovit, מיטב דש, טרמינל X, שופרא ועוד.

Perelview היא אחת מהחברות הבודדות בישראל שנחשבת ל-Reseller רשמי של גוגל ומוסמכת למכור ולספק תמיכה ללקוחותיה על מוצרי הפרימיום שלה.

גוגל שימשה קו מחבר שבין שני המשרדים המתמחים שלה, כשבחברה הבינלאומית ביקשו להיכנס לפעילות בישראל. הרכישה של הסוכנות הישראלית מצטרפת לגל רכישות שביצעה החברה לאחרונה כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה, ביניהן Latitude שהרחיבה את דריסת הרגל של החברה לצפון אנגליה ולדובאי מוקדם יותר השנה.

מנכ"ל Jellyfish, רוב פייר, מסר היום (א') בתגובה: "כחלק ממגמת ההתרחבות הגלובלית הנמשכת שלנו, הרכש החדש מהווה הזדמנות מדהימה להתפתח ולהגיע אל השוק הישראלי שגדל באופן עקבי. Perelview מציעים מגוון גדול בהתמחויות דיגיטליות, וידענו מן הרגע הראשון שיש בינינו התאמה. אנחנו שמחים לקבל בברכה את הצוות שלהם, שיהפוך לחלק מקבוצת Jellyfish".

רוני פרלמן, שותף ומייסד ב-Perelview, מסר בתגובה: "המהלך יאפשר לנו להוביל קדימה את השותפים העסקיים שלנו כאן, ובאותה נשימה להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלנו. יש כאן בשורה גדולה יותר מהאמון באנשים שלנו ומההשפעה החיובית עלינו כסוכנות full stack digital; העובדה שחברה כמו Jellyfish בוחרת לפתוח שלוחה בישראל משליכה על התעשייה כולה ומראה שהיא מבינה את הפוטנציאל והחשיבות של כל ענף הדיגיטל בישראל".