פייסבוק | פודקאסט

פרח השכונות: הצעירה שבונה קהילות מחוץ לפייסבוק

למרות שבשנה האחרונה פייסבוק חזרה לחזק את הקהילות שברשותה, נראה כי עתיד הקהילות לא נמצא רק ברשת החברתית • איך אפשר לייצר שיטות עבודה למדידת הצלחה של קהילות עסקיות? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט"

הדר ביסמוט בונה קהילות בתוך ארגונים וסביבם במטרה להשיג תוצאות טובות יותר. היא מנהלת את קהילת "אנשי העולם החדש", מובילה את "פרויקט השכונות" עם צוות של 30 מובילות מקומיות ומפגשים מאילת בדרום ועד כפר ורדים בצפון ומייסדת ניהול קהילה פרו-קהילה אקסקלוסיבית למובילי קהילות מנוסים.

בראיון ל"קומיוניקאסט" סיפרה ביסמוט איך אפשר לייצר שיטות עבודה למדידת הצלחה של קהילות עסקיות ולהבין את ההשפעה שלהן על עסקים, בין אם מדובר במותגים, מוצרים או ארגונים; ולמה העתיד לא נמצא רק בקבוצות פייסבוק. 

האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע. 
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות. אפשר גם בספוטיפיי. 

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס. 

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.

את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובלית שלהם על-ידי ארוחות סודיות. תורג'מן מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנית עם מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program; ודנה מושקוביץ-גלבוע, יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.