אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין
הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שהופקה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-57% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.

הפרסומת ל-yes, בכיכובם של חוה אלברשטיין וסטפן לגאר, ממשיכה גם השבוע להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצאות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעור האהדה נמוך בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.9%.

בעיצומו של הקיץ, כשהטמפרטורות גבוהות, אך הביקוש לפרסום בטלוויזיה נמוך, חוזרות שלוש חברות המזגנים לפרסם בעצימות גבוהה יחסית. כמו בסבבים הקודמים, הקו הפרסומי של טורנדו בכיכובה של רותם סלע זוכה לזכירות והאהדה הגבוהים מבין שלושת המתחרים. טורנדו גם מקפידים להישאר באוויר כל העת.

הפרסומת לסנו ספארק, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. אך ההשקעה בה - 597 אלף שקל בלבד - רחוקה מאוד מהיקף השקעה שרואים בדרך-כלל בקמפיינים המושקעים ביותר. נזכיר כי רק לפני שבועיים עמד היקף ההשקעה בקמפיין של בזק על 1.7 מיליון שקל. כך או אחרת, הפער בסכומים מספר את סיפורו של הביקוש הנמוך המאפיין את ענף הפרסום בשבועיים שלפני תשעה באב.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 496 (לעומת 516 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-27.9 מיליון שקל (לעומת 31.1 מיליון שקל בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות 8.8.19
 זכורות ואהובות 8.8.19