רם לנדס: "אני מבקש סליחה. רצינו לספר סיפור ונסחפנו"

לנדס, הבעלים של חברת ההפקה קודה תקשורת, התנצל בפוסט בפייסבוק על שתילת הרובה בסדרה "מחוז ירושלים"

רם לנדס / צילום: תמר מצפי, גלובס
רם לנדס / צילום: תמר מצפי, גלובס

"אני אישית, רם לנדס, הבעלים של קודה תקשורת, לוקח על עצמי את האחריות ומבקש סליחה" - כך כתב הבוקר (ב') רם לנדס, הבעלים של חברת ההפקה קודה תקשורת, כשהסערה סביב פרשת שתילת הרובה בסדרה "מחוז ירושלים" מסרבת לגווע. בפוסט לנדס מבקש סליחה מהצופים, מכל מי שנפגע מצילומי הסדרה ומהשידור שלה.

"אני כותב את הדברים האלה אחרי ימים ולילות של צום, תענית וחשבון נפש מייסר, ובניגוד לדעתם של כל עורכי הדין ויועצי התקשורת. כאדם שמאמין בכבוד האדם, כל אדם, קיבלתי שיעור שנצרב בנשמתי ומשנה את מסלול חיי. אני יודע שיש סיבה לשיעור הזה, ומקווה שהיא תופיע בפני בהמשך".

בפוסט מנסה לנדס להסביר את מה שקרה: "אני חושב שהתאהבנו. התאהבנו בחבורה של נשים וגברים, אנושיים, רגישים וקשוחים, שעושים כל-כך הרבה ומשתכרים כל-כך מעט לטובת הביטחון שלנו מבלי לקבל שום אהדה ציבורית. רצינו לספר את סיפורם באופן העוצמתי והמרגש ביותר. נסחפנו".

לדבריו, "קל לשנוא את המשטרה. יש יותר מ-30 אלף שוטרים ושוטרות. ברור שיש שם גם תקלות קשות מאוד. אבל אני מאמין שחברה שמאבדת את האמון בשומרי החוק שלה עלולה להיות בסכנה גדולה. זאת הייתה המוטיבציה ליצור את 'מחוז ירושלים'". 

את הפוסט הוא מסכם במילים הבאות: "יש בפניי מסע ארוך. בני אדם נפגעו. כרגע זה הזמן להגיד רק מילה אחת: סליחה!".