קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר - תחזית למחר", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-51% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת הפרסומת של מפעל הפיסלוטו מגדיל את הפרסים - הפרס הכי גדול בישראל עד 80 מיליון", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה שלה נמוך בכ-18% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%.

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע, הקמפיין האמור של מפעל הפיס הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע, עם סך השקעה העומד על כ-1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 511 (לעומת 461 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-31.8 מיליון שקל (לעומת 26.7 מיליון שקל בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות