פייסבוק מפתחת אפליקציית צ'ט חדשה בשם Threads עבור אינסטגרם

האפליקציה נבחנת כעת באופן פנימי בחברה • מדובר באפליקציה נלווית לאינסטגרם שבבעלותה, שמטרתה לאפשר התכתבות ושיתוף תכנים בין משתמשים לחבריהם הקרובים ביותר

אינסטגרם / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אינסטגרם / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פייסבוק מפתחת אפליקציית צ'ט חדשה בשם Threads, אותה היא בוחנת כעת באופן פנימי בחברה, כך לפי דיווח של אתר דה ורג'. מדובר באפליקציה נלווית לאינסטגרם שבבעלותה, שמטרתה לאפשר התכתבות ושיתוף תכנים בין משתמשים לחבריהם הקרובים ביותר, כפי שהוגדרו באפליקציית אינסטגרם. בין היתר, האפליקציה תשתף באופן אוטומטי את המיקום, המהירות ומצב חיי הסוללה של משתמשים עם חברים, ותאפשר להם לשתף גם טקסטים, תמונות וסרטונים, לערוך אותם בעזרת כלים של אינסטגרם, ולצפות בסטוריז שמשתמשים פרסמו באינסטגרם.

ככל הנראה, מטרת האפליקציה היא להתחרות בסנפצ'ט - שרבים משתמשים בה כדי להיות בקשר עם חבריהם הקרובים, ושהשיקה גם היא השנה פיצ'ר בשם Snap Map שמאפשר למשתמשים לראות איפה החברים שלהם ממוקמים. פייסבוק הצליחה לפגוע בסנפצ'ט בעבר כשהשיקה את פיצ'ר הסטוריז, שהחל בסנפצ'ט, בפלטפורמות של אינסטגרם, וואטסאפ ופייסבוק.

לפי הדיווח, אפליקציית Threads לא תעדכן במיקומו המדויק של משתמש אלא במקום זאת, יכולה למשל להציג אותו "בתנועה", ותציג בפיד הראשי עדכוני סטטוסים לצד הודעות אישיות. אינסטגרם לבקשת דה ורג' לתגובה לדיווח.

במאי, אינסטגרם הפסיקה לעבוד על אפליקציית הצ'ט Direct עבור אינסטגרם, אותה החלה לפתח מאז סוף 2017. בכירי החברה אמרו אז כי משתמשים היו מתוסכלים מכך שהיו חייבים להחליף בין אינסטגרם והאפליקציה השנייה בכל פעם שרצו לשלוח הודעה.