השוכר החדש והמפתיע בקניון עזריאלי ת"א: מאפיית אבולעפיה

אבולעפיה תחליף את רשת אביזרי הבישול Cook & Bake שפעלה קודם לכן במתחם • אבולעפיה היא רשת שנדיר לראות במתחמים מסוג עזריאלי ת״א שכן היא בדרך כלל פועלת בחנויות רחוב או במתחמים בהם דמי השכירות נוחים יותר

מאפיית אבולעפיה ביפו / צילום: תמר מצפי
מאפיית אבולעפיה ביפו / צילום: תמר מצפי

קניון עזריאלי תל אביב פותח בשטחו סניף של מאפיית אבולעפיה, כך נודע ל"גלובס". אבולעפיה, רשת המאפיות הוותיקה תחליף את רשת Cook & Bake בתחום כלי המטבח והאבזירים שפעלה קודם לכן בשטח בבעלות הלנה קצן שהינה המנכ״ל והבעלים של קבוצת סיטי טיים זכיינית תכשיטי פנדורה, וככל הידוע כבר תקופה חיפשה מחליף על מנת לצאת מהנכס.

אבולעפיה המוכרת מאפים ובהם פיתות, בייגלה, סמבוסק, פיצות, וכן דברי מתיקה כגון בקלוואה וכנאפה, היא רשת שנדיר לראות במתחמים מסוג עזריאלי תל אביב שכן היא בדרך כלל פועלת בחנויות רחוב או במתחמים בהם דמי השכירות נוחים יותר. 

הסניף החדש של המאפיה יפעל בסמיכות לרשתות האופנה הפועלות במקום, ביניהן רשת האופנה אמריקן איגל, ולצידו צפויה להיפתח חנות נוספת בשם Sweetime בנכס שבו התחלופה הייתה גבוהה בשנה האחרונה כשפעלו בו מספר חנויות פופ אפ בהן ורדינון ופומה. 

בתוך כך נסגרו לאחרונה בקניון חנויות נוספות ביניהן רשת מנגו גברים. השינויים בהרגלי הצריכה משפיעים על פדיונות הקניונים כך האתגר למצוא שוכרים שיהיו מוכנים לשלם את דמי השכירות גובר.