אכזבה בהתאחדות התעשיינים: נתניהו העדיף את פוטין על פני ברוש

מפגש שתוכנן להתקיים מחר בערב בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לבין בכירי התעשיינים בישראל בוטל – בעקבות נסיעתו המתוכננת של נתניהו מחר לפגישה עם נשיא רוסיה • הפעם האחרונה שבה התקיים מפגש רשמי בין תעשיינים לבין נתניהו הייתה לפני כשנה וחצי

שרגא ברוש / צילום: שלומי יוסף
שרגא ברוש / צילום: שלומי יוסף

מפגש שתוכנן להתקיים מחר בערב (ה') בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לבין בכירי התעשיינים בישראל בוטל - בעקבות נסיעתו המתוכננת של נתניהו מחר לפגישה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין בסוצ'י.

המפגש עם התעשיינים תואם במהלך הימים האחרונים בין לשכתו של נתניהו לבין לשכתו של נשיא ההתאחדות, שרגא ברוש והיה אמור להתקיים בטרקלין העסקים של ההתאחדות בתל אביב.

לאירוע הוזמנו בכירי התעשיינים בארץ לקראת מה שהוגדר בהזמנות ההתאחדות "שיח פתוח" על מעמדה של התעשייה הישראלית וזאת בניסיון לחשוף את נתניהו לקשיים ולאתגרים שאיתם היא מתמודדת.

הפעם האחרונה שבה התקיים מפגש רשמי בין תעשיינים לבין נתניהו הייתה לפני כשנה וחצי, אז הוא ניפגש עם ראשי תעשיית ההיי-טק.

בשבוע שעבר יזמה ההתאחדות מפגש של תעשיינים עם ראשי המפלגות והסיעות שמתמודדות בבחירות לכנסת ה-21 שיערכו בשבוע הבא: "היה חשוב לנו מאד להיפגש עם נתניהו עוד לפני הבחירות ואנחנו מאוכזבים מביטול המפגש", אמר ל"גלובס" גורם בכיר בתעשייה: "בהתאחדות התעשיינים מנסים לתאם מועד אחר למפגש ועוד לפני הבחירות לכנסת, באמצע השבוע הבא".

גם בבחירות הקודמות לכנסת ה-20, שנערכו בחודש אפריל השנה, נתניהו נסע לפגישה עם פוטין ימים אחדים טרם פתיחת הקלפיות. באותה נסיעה, ראש הממשלה השתתף בטקס שנערך במוסקבה להשבת שרידי גופתו של אחד מנערי הקרב בסולטאן יעקוב, חלל צה"ל זכריה באומל ז"ל.