איימן עודה פונה לציבור היהודי: "יש לנו רק ברירה אחת - לנצח ביחד"

"זה לא כל היהודים נגד כל הערבים, ולא כל הערבים נגד כל היהודים. זה צריך להיות ערבים ויהודים יחד. יש לנו שתי ברירות - או שננצח ביחד או שנפסיד לחוד", כך אומר ח"כ איימן עודה בסרטון שפרסם דווקא לבוחרים היהודים

איימן עודה/ צילום: רפי קוץ
איימן עודה/ צילום: רפי קוץ

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה פרסם היום (ב') וידאו ובו קריאה לציבור היהודי בישראל לבחור ברשימה המשותפת. "מי כמו היהודים יודעים מה זה להיות נרדפים? היום אנחנו מיעוט נרדף - או שננצח ביחד או שנפסיד לחוד", אמר עודה בסרטון.

עודה קורא לבוחרים היהודים להצביע לרשימה המשותפת מתוך "אינטרסים משותפים של שלום, שוויון, דמוקרטיה, וצדק חברתי אשר מטיבים עם 90 אחוז מהערבים והיהודים". לדבריו, הערבים בישראל מרגישים "מיעוט נרדף, מיעוט בסכנה לאור ההסתה הפרועה של ראש הממשלה כנגד האזרחים הערבים, כמו באמירות 'הערבים נוהרים', 'הערבים גונבים', ואפילו 'הערבים משמידים' לפני שלושה ימים".

בסוף הסרטון אומר עודה: "זה לא כל היהודים נגד כל הערבים, ולא כל הערבים נגד כל היהודים. זה צריך להיות ערבים ויהודים יחד. יש לנו שתי ברירות - או שננצח ביחד או שנפסיד לחוד".

יותר מוקדם טען ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יו"ר כחול לבן , בני גנץ אמר אתמול לרשת 13 (אודי סגל) שהוא "יממש את המדיניות של מרצ". "היום הוא כבר מתחיל לקיים", קבע נתניהו. "גנץ כבר סגר תיקים ותפקידים לאחמד טיבי, איימן עודה, בוגי יעלון וגבי אשכנזי. ניסנקורן כבר שר אוצר. רק ללפיד לא נשאר?".