האם HOT וסלקום מנהלות שיחות למיזוג?

חשוב לציין כי מיזוג בין החברות הוא כה מסובך ומורכב, שלא בטוח שהוא אפשרי בכלל • ל-HOT יש רשת משותפת עם פרטנר בסלולר, ולכן עסקה עם סלקום תיאלץ אותה למכור את חלקה ברשת • סלקום מכחישה את הדיווחים

סלקום ו-HOT מנהלות מגעים למיזוג ביניהן - כך מדווח הערב (א') ערוץ 12. הידיעה לא מקבלת אישור משני הצדדים, אך יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי ישנם שיחות למיזוג על רקע הרצון של חלק מהשחקנים בשוק לייצר שיח סביב מיזוגים שנדרשים בשוק לאור המצב הקשה של חלק מהחברות.

נזכיר כי מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין יצאה בהצהרה פומבית וקראה למיזוגים בשוק, וייתכן כי הקריאה שלה היא זו שהובילה לשיחות גישוש עם סלקום .

חשוב לציין כי מיזוג בין החברות הוא כה מסובך ומורכב, שלא בטוח שהוא אפשרי בכלל. ראשית, ל-HOT יש רשת משותפת עם פרטנר בסלולר, ולכן עסקה עם סלקום תאלץ אותה למכור את חלקה ברשת. בנוסף, סלקום משתפת פעולה עם גולן טלקום ועם אקספון, ששותפות ברשת שלה, כך שגם כאן עסקה תחייב פיצול בבעלות ברשת של סלקום, דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי במצב היום.

המיזוג שיחסית אפשרי בתנאי השוק היום הוא בין פרטנר ל-HOT, שלהן יש רשת סלולרית משותפת. על כל פנים, נראה כי מי שרצה לייצר את הבאזז החדש על מיזוגים הצפויים בשוק, כנראה הצליח.

מסלקום נמסר כי אין מגעים כלשהם למיזוג או לשיתוף-פעולה בין סלקום ל-HOT.