מתיחות ביחסים בין יו"ר סלקום עמי אראל ואדוארדו אלשטיין

המתיחות נסובה סביב רצונו של אראל להוציא לפועל ללא דיחוי את תוכנית ההבראה בסלקום, בעוד אלשטיין סבור כי את הנפקת הזכויות יש לדחות לשנה הבאה

עמי אראל, יו"ר סלקום / צילום: שלומי יוסף
עמי אראל, יו"ר סלקום / צילום: שלומי יוסף

מתיחות ביחסים בין יו"ר סלקום, עמי אראל, לבין בעל השליטה באי.די.בי, אדוארדו אלשטיין, על רקע תוכנית ההבראה שגובשה בסלקום. הרקע למתיחות הוא רצונו של אראל להוציא לפועל את תוכנית ההבראה מיידית, כולל השלמת גיוס ההון בהיקף של 400 מיליון שקל, עד סוף השנה. מנגד, אלשטיין, מסיבותיו, העדיף שגיוס ההון לא יבוצע השנה, היות שדסק"ש תידרש להשתתף במהלך ולהזרים סכומים שלא בטוח שהיא יכולה להזרים במצבה. 

בנוסף, התקיימה פגישה בין אלשטיין לבין יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד סביב המהלך שיזם בר-דוד של הקפאת תוכנית ההבראה עד לאחר החגים, בתמורה לחזרה מלאה של העובדים לעבודה. הגרסאות חלוקות האם אלשטיין היה זה שהורה על הקפאת התוכנית, או שהיה זה אראל, שאף הוא שוחח עם בר-דוד וסיכם איתו על המהלך.

על כל פנים, נראה כי היחסים בין אראל לאלשטיין מתוחים, וכי המתיחות ביניהם תלך ותחריף כל עוד אראל ירצה לפעול כפי שפעל עד עכשיו במטרה לדאוג לאינטרסים של סלקום, גם אם הדבר לא תואם את האינטרסים של בעל השליטה.