מניית חברת ההימורים של אדלסון מצטרפת למדד S&P 500

לאס וגאס סאנדס, שעלתה לאחרונה לכותרות בהקשר של מלחמת הסחר, שכן רישיונות הפעילות הינן תחת שטח החסות של סין, קופצת במסחר על רקע כניסתה למדד האמריקאי • מנגד, במקומה תצא נקטר שתחליף את סותביס שרכש פטריק דרהי במדד החברות הבינוניות

חברת המדדים S&P דאו ג'ונס הודיעה היום (ו') על צירופה של חברת לאס וגאס סנדס  (LVS), מפעילת בתי ההימורים של המיליארדר היהודי שלדון אדלסון, למדד המניות S&P 500 האמריקאי.

מניית LVS קופצת בכ-4% במסחר בוול סטריט. המניה תחליף במדד S&P 500 את חברת הביוטכנולוגיה נקטר תרפיוטיקס  (Nektar Therapeutics), החל מפתיחת המסחר בשלישי באוקטובר.

חברת נקטר תיכנס למדד S&P 400, מדד למניות בשווי שוק בינוני (Mid-Cap), במקומה של מניית בית המכירות הפומביות סותביס , שתיגרע מהמדד בעקבות רכישתה על ידי על ידי חברת בידפייר USA של איש העסקים ובעלי HOT פטריק דרהי.

לאס וגאס סנדס (LVS), חברת האחזקות בשליטת אדלסון, פעילה מרכזי הימורים ובתי מלון במקאו, נוסף לאלה שבלאס-וגאס, נוואדה, ובמקומות אחרים. החברה עלתה לאחרונה לכותרות על רקע מלחמת הסחר, כאשר רישיונות התפעול של בתי ההימורים האמריקאים בשטח החסות האוטונומי של סין, לרבות אלה של שלדון אדלסון, עומדים לפקוע ב-2022, והסינים כבר הודיעו שהכול מונח על השולחן.